تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ متهم در پرونده فساد فوتبال

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  پس از تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان اظهار کرد: باید به تیم ملی رسیدگی بهتری کنیم. انتظاراتی بازیکنان تیم ملی دارند مثلا پرواز که تاثیرگذار روی این مسابقه بود. حدود ۳۵ ساعت پرواز به هنگ‌کنگ طول کشیده و خیلی سخت برایشان بوده است.

او ادامه داد: من  نیز توضیحات فدراسیون فوتبال را دادم و گفتم اگر ما پول هم داشته باشیم، واقعیت این است که تاکنون همیشه چارتر برای آنها گرفته بودیم، اما برای این مسیر، هواپیمایی که قرارداد داشته باشیم، نبود. من به آنها توضیح دادم و آنها نیز پذیرفتند. یک بحث دیگر نیز، بحث خودروهایشان بود که داریم پیگیری می‌کنیم.

 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم در مرحله دوم انتخابی جام جهانی به قرعه مناسبی بخوریم، اما  با این حال با هر قرعه‌ای باید آماده باشیم. ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های آسیا در آینده خواهد شد و ارزیابی من مثبت است. شرایط خوبی در تیم ملی است، چند مشکل داریم، چند بازی تدارکاتی باید برنامه ریزی کنیم.

تاج در واکنش به اظهارات وزیر مبنی بر اینکه ۱۱۰ میلیارد برای ویدیوچک داده‌اند، گفت: نامه‌ای به وزیر و به همه ارکان زدم و گفتم که لیگ آینده تا زمانی که مولفه‌های مناسب نباشد، برگزار نمی‌شود. شما رسانه‌ها نیز باید به ما کمک کنید که در لیگ آینده مثلا جایگاه VIP در همه ورزشگاه‌ها داشته باشیم. من دیروز به خرم آباد رفتم و نشاط مردم را دیدم و لذت بردم. البته  واقعیت این است که نمی‌توانیم ما در آن ورزشگاه لیگ برتر را برگزار کنیم. باید بلیت الکترونیک داشته باشیم. ۳۸ مورد از فردا ستاد تامین و تجهیز ورزشگاه‌ها باید انجام دهد. ما باید به باشگاه‌ها تذکر بدهیم که آدم‌های خودش را بفرستند که طبق استاندارد‌های AFC باید آماده شود.

او ادامه داد: آن دسته از ورزشگاه‌هایی که آماده است ما در آن بازی برگزار می‌کنیم. جا‌هایی که آماده نیست، ما نمی‌توانیم مسابقه برگزار کنیم. ضمن اینکه ممکن است لیگ به تعویق بیفتد و بحث VAR یکی از آن مورد‌ها است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز بی‌سامانی برای ورود به ورزشگاه دیدید، نماینده مجلس را راه ندادند. در حالی که در آینده طبق AFC، ناظر بازی فرمانده میدان است و هر تصمیمی گرفت باید همان اجرا شود. حالا اگر می‌خواهد VIP را باز نکند، باشگاه است که تصمیم می‌گیرد. ما چرخه معیوبی داریم و باید اصلاح کنیم.

تاج گفت: با خضریان در کمپ تیم ملی بودیم و جلسه‌ای به همراه او و رضاییان داشتیم. آن چیزی که مسلم است، این پرونده مدتی قبل در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مطرح شد. برخی از ابعاد آن پرونده، آن دسته از مسائلی که در صلاحیت کمیته اخلاق ما نبود و حتما باید به محکمه قضایی می‌رفت. ۷ متهم دارد. بهترین کسی که می‌تواند در خصوص این موضوع صحبت کند، دادستان است. حرف باید حقوقی باشد و منتسب به پرونده باشد. البته   فساد در فوتبال به نظرم بخش‌های دیگری هم دارد که کمیته اخلاق باید پیگیری کند.  فدراسیون فوتبال به صورت جدی پای مبارزه با فساد ایستاده است.

 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع برای ۱۴۰۰ است. ۱۴۰۰ من اصلا در فدراسیون نبودم. اکنون مسئول پیگیری هستم و تا انتها نیز پیگیری می‌کنم، اما  به راه تدبیر پیش می‌روم. مس اگر رد پایی در این مسائل داشته باشد که نتیجه‌ای تغییر کند، قطعا برخورد خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ متهم در پرونده فساد فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..