تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیر؟ او اصلاً استقلالی نیست

آفتاب‌‌نیوز :

وینفرد شفر و استقلال؛ شاید اگر علی خطیر اجازه می‌داد در فصل هجدهم رقابت‌های لیگ برتر سرمربی آلمانی می‌توانست تیمش را قهرمان کند. بعدا مدیرعامل سابق در زمانی که معاون باشگاه استقلال بود در این خصوص گفته بود: «اگر شفر می‌ماند و استقلال را قهرمان می‌کرد، برای فصل بعدی قطع همکاری با او سخت می‌شد.» صحبتی که هنوز هم استقلالی‌ها آن را از زبان علی خطیر باور نمی‌کنند؛ فردی که ادعا کرده بود استقلال را حتی بیشتر از دخترش دوست دارد. با این حال او چه در مقطعی که معاون باشگاه بود و با اقداماتش باعث شد تا با یکی از موفق‌ترین مربیان خارجی استقلال قطع همکاری شود و چه در دوره فعلی که هر کاری کرد تا این تیم حتی در زمان مدیریت خودش نتواند نتیجه لازم را بگیرد، ثابت کرد که خیلی هم ارادتی به استقلال ندارد و چه‌بسا این دوست داشتن فقط در حد شعار است!

نکته جالب اینکه طی روز‌های اخیر یکی از رسانه‌ها پرده از خبری برداشت که تکرار سناریوی اواخر فصل هجدهم بود. این رسانه مدعی شد خطیر در دوران مدیریتش در فصل گذشته و در هفته‌های پایانی به دنبال یک سرمربی اسپانیایی بود تا او را جایگزین نکونام کند. عجیب اینکه در این دوران هم نکونام و تیمش در صدر جدول رده‌بندی بوده و تا قهرمانی یک قدم فاصله داشت. بر همین اساس و به این بهانه دقایقی با شفر در «فرهیختگان» همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید. 

آیا نتایج یک سال گذشته استقلال را دنبال کرده‌اید؟

البته که من همیشه نتایج و روند استقلال را دنبال می‌کنم. هنوز هم این باشگاه را دوست دارم. من در استقلال با بازیکنان فوق‌العاده‌ای که داشتم، لحظات فوق‌العاده‌ای را سپری کردم. بنابراین، چون در استقلال خاطرات خوبی داشتم نمی‌توانم این بخش از زندگی‌ام را هرگز فراموش کنم. 

فکر می‌کنید چرا این تیم قهرمان نشد؟ استقلال عملکرد خوبی داشت و مدت زیادی هم در صدر جدول بود. 

نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم، چون به صورت دقیق بازی‌های استقلال را ندیدم و فقط در جریان نتایج بودم. با این حال معتقدم که آن‌ها تیمی با بازیکنان و کادرفنی عالی و فوق‌العاده‌ای بودند با هوادارانی فوق‌العاده. 

 خطیر گفته بود شما را اخراج کرد، چون اگر می‌ماندید و تیم را قهرمان می‌کردید، برای فصل بعد قطع همکاری با شما سخت می‌شد! حالا هم شنیده می‌شود درحالی‌که استقلال با نکونام در صدر جدول بود، خطیر این بار به دنبال اخراج او و آوردن یک سرمربی خارجی بوده است. به نظر می‌رسد اگر شما را هم اخراج نمی‌کرد با استقلال قهرمان می‌شدید. 

خطیر دیگر کیست؟ اصلا او را نمی‌شناسم. یک بار دیگر هم گفته بودم که او برخلاف من و تیمم هرگز استقلالی نبوده است! درباره او دیگر حرفی ندارم!

درباره لیگ قهرمانانی که از دست دادید، نکته ناگفته‌ای مانده؟ همان دورانی را می‌گویم که بسیاری از ستاره‌های استقلال رفتنی شدند. 

هنوز به یاد دارم زمانی که در لیگ قهرمانان بازی می‌کردیم، اگر وزیر بازیکنان ما را نمی‌فروخت به فینال می‌رسیدیم. ما تیم برتر آسیا بودیم و می‌توانستیم موفقیت بزرگی را به دست بیاوریم و برای ایران و استقلال تاریخ‌سازی کنیم. مطمئن باشید در آن سال اگر آن اتفاقات را رقم نمی‌زدند و ستاره‌هایم را نمی‌گرفتند، فینال را می‌بردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیر؟ او اصلاً استقلالی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..