تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق عجیب در پرسپولیس/ دستیار اوسمار می‌خواهد بماند!

پس از جدایی اسومار، جرسی مربی گلر‌های پرسپولیس علاقه دارد در پرسپولیس بماند.

اتفاق عجیب در پرسپولیس/ دستیار اوسمار می‌خواهد بماند! آفتاب‌‌نیوز :

بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس با انتشار پیامی از این تیم خداحافظی کرد و به این ترتیب داستان او با پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ به پایان رسید. بعد از اوسمار نوبت به دستیار اول او یعنی رافائل تولدو رسید که او هم با پرسپولیس خداحافظی کرد و جدایی اش را از تیم قهرمان ایران اعلام کرد. در این بین طی روز‌های اخیر اتفاق جالبی رخ داد.

جرسی مربی گلر‌های پرسپولیس که در نیم فصل به جای ننکا به پرسپولیس آمد و هموطن اوسمار هم محسوب می‌شود، اعلام کرده حاضر است به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و دوست دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند. این مربی گلر‌های برزیلی حتی به گلر‌های پرسپولیس هم پیغام داده که دوست دارد دوباره با آن‌ها کار کند و می‌خواهد در ایران بماند. با این حال سرمربی جدید پرسپولیس احتمالا دستیاران خودش را به ایران خواهد آورد و کار برای ماندن جرسی سخت خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق عجیب در پرسپولیس/ دستیار اوسمار می‌خواهد بماند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..