تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل ۲۰۲۵ خودرو BMW M2 با قدرت بیشتر از نسل قبل و رینگ نقره‌ای معرفی شد

BMW M2 جدید با رینگ‌های منحصر به‌فرد، فناوری ارتقاءیافته و قدرت بیشتر معرفی شد.

BMW از مدل ۲۰۲۵ خودرو کوپه‌ی اسپرت M2 با قدرت بیشتر و رینگ‌های جذاب نقره‌ای رونمایی کرد. M2 جدید ۲۰ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت‌به مدل قبلی دارد و حالا مجموع توانش به ۴۷۳ اسب بخار رسیده است.

مدل ۲۰۲۵ خودرو M2 تغییرات ظاهری چشمگیری نسبت‌به قبل نکرده؛ اما بی‌شک رینگ‌های نقره‌ای مهم‌ترین شاخصه‌ی طراحی بیرونی خودرو است که آن را از تمام رقبایش متمایز می‌کند.

نمای سه‌چهارم عقب خودرو BMW M2 2025 نمای عقب خودرو BMW M2 2025 نمای جانبی خودرو BMW M2 2025

قدرت M2 جدید از موتور سه لیتری تویین توربو تأمین می‌شود که در بسیاری از خودروهای سری M به‌کار رفته است. گشتاور موتور بدون تغییر نسبت‌به قبل ۶۰۰ نیوتن‌متر برای مدل دنده‌ خودکار و ۵۴۶ نیوتن‌متر برای مدل دنده‌ دستی است.

نمای جلویی خودرو BMW M2 2025 BMW

بی‌ام‌و می‌گوید دریچه‌ی گاز موتور را برای پاسخ سریع‌تر بهبود داده است. به‌لطف این تغییرات M2 جدید با گیربکس هشت سرعته‌ی خودکار ظرف ۳٫۹ ثانیه و مدل دنده دستی ظرف ۴٫۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر‌برساعت می‌رسد.

نمای داخلی خودرو BMW M2 2025 BMW

بی‌ام‌و برای مدل ۲۰۲۵ خودرو M2 رنگ‌های بیشتری را در نظر گرفته است. سیستم اطلاعات‌سرگرمی داخل خودرو از جدیدترین نسخه‌ی iDrive 8.5 بهره می‌برد. غربیلک فرمان Dشکل و تودوزی قرمز و تزئینات فیبرکربنی از دیگر ویژگی‌های کابین M2 2025 محسوب می‌شود.

مقالات مرتبط

بی‌ام‌و تحویل M2 جدید به مشتریان را از ماه آگوست (مرداد و شهریور) آغاز می‌کند. قیمت خودرو در تیپ پایه از ۶۴٬۱۹۵ دلار آغاز می‌شود و به ۶۶٬۰۷۵ دلار می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل ۲۰۲۵ خودرو BMW M2 با قدرت بیشتر از نسل قبل و رینگ نقره‌ای معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..