تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات نه‌چندان چشمگیر موتورولا G85 فاش شد

گواهی ثبت‌شده در دیتابیس TENNA چین، مشخصات کلیدی گوشی موتورولا G85 را فاش کرد.

گوشی مورد انتظار موتورولا G85 که اخیراً در چندین پلتفرم صدور گواهی‌نامه فهرست شده، اکنون در دیتابیس TENNA چین و BIS هند رؤیت شده است. دیتابیس TENNA مشخصات کلیدی موتو G85 را فاش کرده است؛ اتفاقی که به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن اشاره دارد.

گوشی موتو G85 در پنل جلویی از نمایشگر ۶٫۶ اینچی اولد با لبه‌ی خمیده و وضوح +FHD و حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

براساس اطلاعت فاش‌شده، گوشی جدید موتورولا از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز بهره خواهد برد. این درحالی است که گوشی مورد بحث، چندی پیش در وب‌سایت گیک‌بنچ با پردازنده‌ی معرفی‌نشده‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۳ رؤیت شده بود.

نسخه‌ی مختص بازار چین گوشی موتورولا مدل موتو G85، در ۴ کانفیگ با ۸، ۱۲، ۱۶ و ۱۸ گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط

گوشی جدید موتورولا در پنل پشتی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی گوشی، ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی این گوشی را باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین خواهد کرد.

گوشی موتو G85 ضخامت ۷٫۵ میلی‌متری و وزن ۱۷۱ گرمی دارد. رندر‌های فاش‌شده حاکی است که این گوشی حداقل در سه رنگ مشکی، سبز و آبی عرضه می‌شود. قیمت گوشی مورد بحث هنوز مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات نه‌چندان چشمگیر موتورولا G85 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..