تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیابی به بازار ایران با فرآوری محصول کشاورزی

زهرا پهلوان زاده دبیر باشگاه کشاورزان جوان گفت: با همکاری بانوان شهرستان خلیل آباد شهر کندر در خراسان رضوی موفق به فرآروی انگور به عمل آمده در این شهرستان شده ایم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ زهرا پهلوان زاده - دبیر باشگاه کشاورزان جوان با حضور در برنامه سلام خبرنگار رسانه ملی گفت: سال ۸۲ باشگاه کشاورزان جوان با حدود ۳۰ نفر از جوان راه اندازی شد که بیشتر فعالیت من در حوزه بانوان است که از سال ۸۲  تا سال ۸۹ مشاور بخشدار در امور بانوان بوده ام. 

وی همچنین درباره سوال مجری مبنی بر شرکت در دومین دوره نمایشگاه آبادیران از ۲۲ تا ۲۵ خرداد با حضور ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و ۴۵ نهاد آبادانی و پیشرفت، دستگاه‌های حاکمیتی دولتی گفت: از انجا که عمدهٔ محصول کشاورزی تولیدی شهرستان خلیل آباد در شهر کندر انگور است ، ما با کمک بانوان منطقه و فرآوری غذایی تبدیل محصولات کشاورزی حلوا مغزی انگور موفق به تولید انبوه و تصاحب بازار شده ایم. 

دبیر باشگاه کشاورزان جوان تصریح کرد: هدفمان از حضور در این نمایشگاه نیز، معرفی محصول و فراهم کردن زمینه برای صادرات است.

وی درباره آخرین اقدام در زمینه تشکیل مجتمع مردمی تولید برق خورشیدی در منطقه گفت: آقای صفرزاده دبیر ملی باشگاه کشاورزان این طرح را به دلیل خاموشی چاه موتور‌ها و خسارات ناشی از آن به باغبانان، پیاده سازی کرده است و کلنگ زنی این طرح نیز اجرایی شده است. 

پهلوان زاده اظهار داشت: این طرح با مشارکت بیش از ۵ هزار نفر از کشاورزان شهر کندر اجرایی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیابی به بازار ایران با فرآوری محصول کشاورزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..