تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد OpenAI طبق گزارش‌ها طی ۶ ماه دوبرابر شده است

درآمد OpenAI با سرعتی حیرت‌انگیز درحال افزایش است اما این اتفاق از افزایش سودآوری خبر می‌دهد؟

وضعیت مالی OpenAI، سازنده‌ی چت‌بات هوش مصنوعی محبوب ChatGPT هنوز کاملاً مشخص نیست. به‌هرحال، بر اساس گزارش The Information، این شرکت موفق شد درآمد سالانه‌ی خود را در بازه‌ی ۶ ماه گذشته دوبرابر کند.

درآمد سالانه‌ی OpenAI درحال‌حاضر به عدد قابل‌ توجه ۳٫۴ میلیارد دلار رسیده است که درمقایسه‌با ۱٫۶ میلیارد دلار در اواخر سال گذشته و یک میلیارد دلار در‌ دوره‌ی زمانی مشابه سال قبل، جهش چشم‌گیری را نشان می‌دهد.

بخش زیادی از درآمد OpenAI از ارائه‌ی نسخه‌ی اشتراکی ChatGPT به‌دست می‌آید. این نسخه با دریافت حداقل ۲۰ دلار در ماه، محدودیت ارسال پیام را از بین می‌برد و دسترسی به مدل‌های جدیدتر را فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، توسعه‌دهندگان برای استفاده از مدل‌های زبانی بزرگ OpenAI در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود، هزینه‌هایی به این شرکت پرداخت می‌کنند.

مایکروسافت سهمی ۲۰۰ میلیون دلاری در این افزایش درآمد OpenAI داشته است. در همکاری دو شرکت مذکور، مایکروسافت به‌عنوان فروشنده‌ی بخشی از مدل‌های زبانی بزرگ OpenAI به مشتریان Azure عمل می‌کند.

مقالات مرتبط:

سخنگوی OpenAI، صحت اطلاعات عملکرد مالی ارائه‌شده برای این شرکت را زیر سؤال برد اما جزئیاتی ارائه نکرد.

اوایل هفته‌ی جاری اپل از همکاری خود با OpenAI خبر داد. بر اساس این همکاری قرار است ChatGPT به‌طور مستقیم با سیستم‌های عامل‌‌ گوشی آیفون، آیپد و مک ادغام شود و دستیار صوتی سیری می‌تواند با استفاده از ChatGPT به سؤالات کاربران پاسخ دهد. به‌هر حال جزئیات مالی این قرارداد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد OpenAI طبق گزارش‌ها طی ۶ ماه دوبرابر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..