تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دیدار مخفیانه پورمحمدی با رهبر انقلاب در یک روستا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر چهارشنبه -۲۳ خرداد ماه- همزمان با سومین روز تبلیغات انتخاباتی نامزدها، در برنامه زنده تلویزیونی «با مردم» حضور یافت.

او در بخشی از اظهاراتش در این برنامه خاطراتی جالب را روایت کرد و گفت: در ۱۲ سالگی درس طلبگی را شروع کردم؛ در مدرسه حقانی تحت سرپرستی شهید آیت الله قدوسی و با مدیریت و اشراف آیت الله شهید بهشتی دروس جدید از زبان، جامعه شناسی، اقتصاد روانشناسی می خواندیم.

وی در ادامه تاکید کرد: آن زمان مکاتب فلسفی به زبان اصلی در مدرسه ما تدریس می‌شد، طلبه‌ها همه سیاسی بودند به مسایل اجتماعی علاقه داشتم؛ از همان ابتدا به مسایل اجتماعی سیاسی آشنا بودم؛ ۱۱ سال داشتم که پدرم به دیدن آیت الله خامنه‌ای در روستای اخلمد مشهد مخفی بودند و ترجمه کتاب صلح امام حسن (ع) را انجام می‌دادند رفتم و با ایشان آشنا شدم این آشنایی بعد از طلبگی من به دوره‌های مختلف در تبعید و دیدگاه‌های ایشان افزایش یافت. دوبار به ایرانشهر به زیارت ایشان رفتم.

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دیدار مخفیانه پورمحمدی با رهبر انقلاب در یک روستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..