تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش پایگاه مقاومت محله در جنگ ترکیبی بسیار مهم است

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز، ۲۳ خرداد در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان آستانه اشرفیه و سیاهکل که در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا با ظهور پدیده انقلاب در حال ساختارسازی است، اظهار کرد: تحولات موجود آمریکا به واسطه انقلاب اسلامی، کنش نظام جمهوری اسلامی و پاسخ خون شهداست.

وی با اشاره به وجود فاصله و شکاف عمیق در میان ملت‌های آزادی خواه افزود: امروز جوانان و دانشجویانی که در ذیل تمدن آمریکایی در حال رشد بودند ‌و قرار بود پرچمدار تمدن غربی شوند شعار حمایت از فلسطین را سر می‌دهند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باطل نابود شدنی و حق ماندگار است، گفت: تحولات موجود آمریکا به واسطه انقلاب اسلامی، امام راحل، مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار، شهدای عزیز، خانواده‌های شهدا، رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه آمریکا تنها راه غلبه بر ایران را از درون می‌بیند و طراحی دشمن ادامه دارد، تصریح کرد: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری کینه اسلام، نظام و انقلاب را به دل گرفته و در تلاش فراوان است، هرچند اثر قدرت او در حال اتمام است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بستر جنگ شناختی را جنگ روایت‌ها دانست و گفت: نقش پایگاه مقاومت محله در جنگ ترکیبی بسیار حساس است، اگر پایگاه، حوزه و ناحیه مقاومت نقش و کنش خود را در جنگ ترکیبی نداشته باشند حتما ضربه جبران ناپذیری خواهیم خورد.

وی با تأکید به عدم تزریق ناامیدی در جامعه افزود: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن انسجام اجتماعی و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اشاره به انتخابات پیش رو و تأکید بر افزایش بصیرت و نفی تخریب کاندیدا بیان کرد: نقد خوب فرد را رشد می‌دهد اما تخریب شکاف انسجام اجتماعی را شکل می‌دهد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید جمهور و خدمت و معامله او با خدا گفت: تقوای شهید جمهور سبب شد که در مناظره‌ها در برابر توهین‌های وارد شده سکوت کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان پایگاه مقاومت را محور انسجام دانست و بیان کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز در همه سطوح، وجود راهبرد و تاکتیک و قرارگاه محله از سوی فرماندهان پایگاه در راستای تقویت انسجام اجتماعی لازم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی را مردم پایه دانست و تصریح کرد: از آنجایی که مردم باعث ماندگاری و پیش روی انقلاب اسلامی هستند، پایگاه، حوزه مقاومت و ناحیه وظیفه‌اش محکم کردن پیوندهای بین مردم، پایگاه، امت و مسجد است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق عملیات - وضعیت، طراحی چگونگی انسجام اجتماعی و نقش دادن به مردم تصریح کرد: پایگاه‌ها در برگزاری برنامه‌ها به منظور دفاع از ارزش‌ها و ترویج آن، ایجاد امنیت در محله به مردم نقش دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در وضعیت جنگی قرار داریم غفلت و کوتاهی در انجام وظایف در جنگ جبران ناپذیر است، گفت: بسیج در مأموریت رشد و احیا می‌شود، بسیج در ارتباطات غیر سازمانی نه با ابلاغ و دستورالعمل رشد می‌کند که با نقش و هویت دادن و فعالیت‌های تربیتی در مسجد، تثبیت آن ممکن است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش پایگاه مقاومت محله در جنگ ترکیبی بسیار مهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..