تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیستم‌عامل هارمونی هواوی براساس گزارش‌ها، برای نخستین‌بار در بازار چین از iOS پیشی گرفت

سیستم‌عامل هارمونی هواوی برای اولین‌بار توانست در بازار چین سیستم‌عامل iOS را پشت‌‌سر بگذارد.

به‌گزارش کانترپوینت، سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی سرانجام توانست برای اولین‌بار در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ در بازار چین از سیستم‌عامل iOS پیشی بگیرد.

تحقیقات نشان می‌دهد که سیستم‌عامل HarmonyOS در هر دو بازار چین و بین‌المللی عملکرد بسیار خوبی به‌جا گذاشته است. سهم سیستم‌عامل اختصاصی گوشی آیفون به‌دلیل ارائه‌نکردن قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی کاهش چشمگیری یافته است؛ البته کوپرتینویی‌ها با معرفی iOS 18 نشان دادند که به این موضوع توجه ویژه‌ای می‌کنند و در پی شکست رقبای خود هستند.

سهم سیستم‌عامل HarmonyOS در بازار‌های جهانی دو برابر شده و از ۲ به ۴ درصد رسیده است. سیستم‌عامل مذکور اکنون ۱۷ درصد از سهم بازار چین را در‌اختیار دارد. این یعنی سهم HarmonyOS درمقایسه‌با سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۳ در بازار‌های جهانی ۱ درصد افزایش یافته است.

سهم سیستم‌عامل iOS در بازار چین درمقایسه‌با سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۳ حدود ۴ درصد کاهش یافته و اکنون به ۱۶ درصد رسیده است. پیشرفت هواوی به‌صورت تدریجی ادامه دارد و ممکن است اختلاف را از این هم بیشتر کند.

مقاله‌های مرتبط

شرکت سازنده‌ی انواع گوشی هواوی که به‌دنبال تحریم‌های ایالات متحده از فعالیت در بازار گوشی‌های 5G بازمانده بود، به‌لطف پردازنده‌ی Kirin 9000s و سری میت ۶۰ توانست به چنین جایگاهی دست پیدا کند.

از عوامل دیگر موفقیت هواوی می‌توان به استفاده‌ی مردم چین از محصولات بومی به‌جای خارجی اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستم‌عامل هارمونی هواوی براساس گزارش‌ها، برای نخستین‌بار در بازار چین از iOS پیشی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..