تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده‌گیری یک روباه از داخل یک خانه در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عصر روز گذشته ساکنان یک ساختمان مسکونی در تماس با سامانه ۱۲۵ از ورود یک قلاده روباه به منزل مسکونی خود خبر داده و از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۳۲ را به محل اعلام شده واقع در خلازیل، شهرک ابوذر اعزام کرد.  

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک قلاده روباه وارد این ساختمان شده و از قسمت سر در کفشور ساختمان گیر افتاده بود. این روباه که دچار وحشت شده بود، کفشور را از جا کنده و هراسان در حال تلاش برای فرار از ساختمان مسکونی بود که همین موضوع ساکنان ساختمان را نیز به وحشت انداخته بود. در نهایت نیز این روباه امکان فرار را پیدا نکرده و در قسمت پارکینگ این ساختمان مخفی شده بود.

رهاسازی روباه در خارج از شهر

در این شرایط، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص وارد ساختمان شده و پس از جستجو در گوشه و کنار پارکینگ، روباه هراسان را به دام انداخته و از ساختمان خارج کردند. در ادامه با انتقال این حیوان به ایستگاه، کفشور ساختمان بدون هیچ آسیبی به حیوان از گردنش خارج شد و حیوان با هماهنگی اداره کل محیط زیست در محیط امنی در خارج از شهر رهاسازی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده‌گیری یک روباه از داخل یک خانه در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..