تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت پیوند بین نظام فکری و مبانی اعتقادی با ولایت فقیه

آیت الله محمود رجبی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست سالانه اساتید طرح ولایت عنوان کرد: معرفت و آگاهی یک نقش حیاتی را در رسیدن انسان به سعادت را ایفا می‌کند و تکاپو‌هایی که در راه رسیدن به سعادت خرج می‌شود، بایستی بر اساس و چارچوب ارزش‌های الهی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آگاهی یک عنصر محوری در فعالیت‌ها محسوب می‌شود، ولی این مساله به تنهایی کافی نیست بلکه می‌بایست به ایمان و باور تبدیل شود، چراکه عمل صالح موجب سعادت انسان می‌شود.

آیت الله رجبی اضافه کرد: شناخت و معرفت که پیش‌تر به آن اشاره شد، عامل مهمی در تصمیم سازی و تصمیم گیری است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ابراز کرد: طرح ولایت که بر اساس انتقالات معلومات و مفاهیم دینی در ساختار تعریف شده علامه مصباح است، بسیار ارزشمند و مغتنم بوده و این طرح خدمتی برای جامعه است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: پیوند بین اصول عقاید، نظام فکری و مبانی مستحکم اعتقادی با نظام سیاسی اسلامی و ولایت فقیه ضرورت دارد تا ولایت فقیه در بحران‌ها به عنوان شاخص شناخته شود.

آیت الله رجبی با تاکید بر اینکه هویت سازی یکی از ثمرات اجرای طرح ولایت است، بیان کرد: دانش پژوهان طرح ولایت به لحاظ انگیزشی تقویت می‌شوند و موجب کسب انرژی غیرقابل وصفی نسبت به مکتب ولایت در آنان می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت پیوند بین نظام فکری و مبانی اعتقادی با ولایت فقیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..