تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت با تغییر ساخ&#15

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در حاشیه بازدید از اولین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی گفته بود که اداره کل امور زنان و خانواده به مرکز تغییر ساختار خواهد داد. در همین راستا لایحه یک فوریتی به شورای شهر ارسال شد که البته با درخواست مجدد شهرداری برای ارائه این لایحه به صورت عادی و بحث و گفت‌وگوهای بیشتر از دستور کار شورا خارج شد.

در همین خصوص و در حاشیه 24 و سومین جلسه علنی شورای شهر، نرگس معدنی‌پور؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت تغییر ساختار و تقویت امور بانوان شهرداری به خبرنگار تسنیم گفت: لایحه تغییر ساختار اداره کل امور زنان و خانواده به «مرکز» در واقع برگشت نخورد بلکه شهرداری تقاضا داشت که قید فوریت را بردارد و به صورت عادی به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نظر من و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران موافق با این پیشنهاد است چرا که حوزه زنان باید تقویت شود و این حوزه در حال حاضر به یک ماموریت وسیع و گسترده‌ای رسیده است و کارهای بسیار بزرگی را انجام می‌دهد و از طرفی چون این ماموریت در شهرداری پایتخت بسیار مهم است می‌بایستی که تقویت شود.

معدنی‌پور خاطرنشان کرد: همانگونه که اشاره شد ما در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کاملاً با تقویت این حوزه چه به لحاظ ساختاری و چه به لحاظ بودجه‌ای موافق هستیم و در سه سال گذشته نیز تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم که بودجه زنان و این اداره کل را افزایش دهیم به گونه‌ای که این حوزه از لحاظ زیرساختی در مناطق نیز بودجه مناسبی داشته باشد نهایتاً هم در خصوص تغییر ساختار اداره کل امور زنان و خانواده کمک‌های لازم را خواهیم کرد.

علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز در جمع خبرنگاران گفت: لایحه تغییر ساختار امور زنان برگشت نخورده است بلکه از فوریت خارج و قرار است که به صورت عادی بررسی شود و کار کاملی بر روی آن انجام گیرد.

وی تاکید کرد: ما در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر با این تغییر ساختار و تبدیل آن به مرکز موافق هستیم چرا که موضوع امور بانوان برای شورای دوره ششم، شهردار و مجموعه شهرداری کاملاً اهمیت دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جایگاه زنان در جامعه ایران خاطرنشان کرد: ما به نگاه خودمان با الگوی سوم زن که در واقع نظر مقام معظم رهبری است، هم انگاره‌های خیلی سنتی را کنار می‌گذارد و هم انگاره‌های غرب‌گرا را قبول ندارد، می‌بایستی در این خصوص خیلی کار کنیم.

وی ادامه داد: ما باید در خصوص حقوق بانوان‌مان با نگاه دینی و انقلاب اسلامی خیلی کار کنیم که در واقع کم کار کرده‌ایم و شهرداری تهران در این خصوص کارهای زیادی را در این سه ساله انجام داده است و اداره کل امور بانوان موفق بوده است و ما در این موفقیت باید بسط یدی برایش ایجاد کنیم.

نادعلی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه مرکز یک تعریفی دارد که متناسب با آن تغییراتی اتفاق می‌افتد در سطح تاثیرگذاری آن نیز تغییر خواهد داشت و احتمال دارد در پیشنهادهای ما این باشد که این «مرکز» به طور مستقیم زیر نظر شهردار تهران اداره شود که همه  این بررسی‌ها طی 2 الی 3 هفته آینده انجام و تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت با تغییر ساخ&#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..