تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در یزد

جلال عرب‌خردمند، معاون مدیریت و برنامه‌ریزی یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، جلال عرب‌خردمند، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در استان خبر داد و گفت: این آزمون، صبح روز جمعه 25 خردادماه در جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

عرب‌خردمند افزود: از این آزمون استخدامی که به منظور تأمین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان یزد برگزار می‌شود، در مجموع 506 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 368 نفر آقا و 138 نفر زن هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد گفت: اعلام نتایج آزمون استخدامی شهید زین‌الدین تقریباً یک ماه بعد از برگزاری آن خواهد بود و اسامی پنج برابر ظرفیت جهت شرکت در فرایند ارزیابی تکمیلی معرفی خواهند شد.

عرب خردمند بیان کرد: آزمون شهید زین‌الدین زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار خواهد شد و نظارت بر آن در استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود.

نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در استان اظهار کرد: در آزمون شهید زین‌الدین ویژه استان یزد در مجموع 80 نفر جذب دستگاه‌های جهاد کشاورزی، انتقال خون، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواهند شد. این آزمون بر طبق قوانین و مقررات، دارای سهمیه‌های آزاد، ایثارگران و معلولان خواهد بود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..