تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علی پروین به گل مشکوک گولسیانی؛ مساوی بودند

واکنش علی پروین به گل مشکوک گولسیانی؛ مساوی بودند/ دم نکونام گرم ولی مقصر شما هستید!/ آمبولانس سوار شدن ما دلیل داشت/ اوسمار به این دلیل تمدید نمی‌کند

علی پروین در خصوص مراسم جام قهرمانی با حضور پیشکسوتان گفت: دلم می‌خواست خود آقای درویش هم بودند اما ۲۰ روز به خاطر حکم کمیته اخلاق محروم هستند. اما خوشحالیم آقای حدادی و بادامکی زحمت کشیدند و این کار را انجام دادند. این نشان می‌دهد که قدر پیشکسوتان را می‌دانند اگر قرار است پیکسوتان سوت شوند و بروند کار درستی نیست.

اسطوره پرسپولیس در مورد پیش‌بینی درست خود درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: درست گفتم و قهرمان شد.

پروین درخصوص تیم استقلال افزود: دم آقای نکونام گرم به این دلیل که اول فصل نه می‌توانستند یار بگیرند و نه پول داشتند. به نظر من با آن همه گرفتاری آقای نکونام خیلی خوب کار کرد.

ستاره سابق پرسپولیس گفت: شما پرسپولیس و استقلال را دشمن خونی کردید ولی زمان ما، من با حجازی خدابیامرز در جام جهانی و با پورحیدری در اردوی کره جنوبی هم اتاقی بودیم و همه رفیق و دوست بودیم. همه به اردوی تیم ملی می‌روند و در کنار هم بازی می‌کنند اما کاری کردید که مثل دو تا دشمن خونی شدند. رقابت است و هر تیمی در این رقابت بهتر بازی کرد برنده می‌شود. ‌

پروین افزود: آقای توتونچی حرف قشنگی زد و گفت که فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم نه اینکه فوتبال بازی کنیم که دعوا کنیم. به نظر من مقصر شماها هستید که همه را به جان هم می‌اندازید.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: همین خبری که برای من منتشر شد را ببینید یک موتوری کنار آمد و گفت علی آقا بیرونی مگر شما را نگرفتند و من گفتم بازداشت چی. به فوتبال بچسبید و در این شرایط اقتصادی عشق مردم همین فوتبال است این را از مردم نگیرید. الان سر همین مساله آمبولانسی که در استادیوم برای ما درست کردند را نگاه کنید. در بازی با مس فشار زیادی به ما وارد شد و به سعید جهانگیری گفتیم برو با اینها صحبت کن اگر می‌شود ما را به کنار تونل ببرند چون محمود خردبین نمی‌تواند راه برود و من هم خسته شده بودم اما ببینید چه الم شنگه‌ای به راه انداختند.  

پروین درمورد فساد فوتبال و مشکلات داوری گفت: این ماجرا هم دو روز است بعد از آن تمام می‌شود. زمانی که داور سوت می‌زد ما دو - هیچ و سه - هیچ جلو بودیم   دیگر نیازی به این کارها نبود. بازیکنان ما مثل درخشان و محرمی ناصر محمدخانی به عشق پیراهن بازی می‌کردند.  من با تاج و نبی خیلی دوست و رفیقم ولی الان مشکلی که من در استادیوم آزادی می‌بینم این است که صد نفر با کت و شوار در زمین راه می‌روند سوال من این است که اینها چه کسانی هستند. شما بازی‌های خارجی را نگاه کن یک کت و شلوار پوش فقط ناظر بازی است که دستش را بالا و پایین می‌رود اما اینجا وقتی داور سوت می‌زند بیست نفر بالا و پایین می‌رود و داور هم اگر قرار باشد درست قضاوت کند نمی‌تواند.

پروین درباره شرایط اوسمار گفت: به نظر من باید اوسمار را حفظ کنند چون مربی خوبی است و خوب نتیجه گرفته و از روزی که آمد همه بازی‌ها پیروز شد و یکی دو تا مساوی کرد و تیم را قهرمان کرد. من فکر می‌کنم اوسمار کمی به خاطر پول است که تمدید نمی‌کند.

پروین درمورد گل مشکوک گولسیانی در بازی با مس توضیح داد: وقتی گل را زدند که انقدر پریدند بالا که من ندیدم و برگشتم در تلویزیون دیدم. ولی به نظر من مساوی بودند.

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی قلعه‌نویی کارش را بلد است و این تیم‌ها را می‌بریم. ۸ تا تیم به جام جهانی می‌رود و راحت به این مسابقات می‌رویم. دل ما خوش نباشد که فقط به جام جهانی می‌رویم. آن موقع که ما رفتیم چهارم شدیم و از آن به بعد تیم ملی هر با به جام جهانی رفت چهارم شد. باید کاری کنیم که در جام جهانی یک پله بالاتر برویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علی پروین به گل مشکوک گولسیانی؛ مساوی بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..