تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون تاشوی 2026 اپل احتمالاً به سمت بیرون خم می‌شود

درحالی‌که اپل هنوز وارد عرصه محصولات تاشو نشده است، ظاهراً در زمینه توسعه فناوری آن به‌سختی مشغول حل چالش‌ها است. گزارشی جدید حاکی از آن است که این آیفون تاشو نسبتاً بزرگ خواهد بود و در سال 2026 عرضه می‌شود، اما این پایان کار نیست و پای یک دستگاه تاشو دیگر هم در میان است.

به گزارش 9to5Mac، «جف پو»، تحلیلگر Haitong International، جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های اپل درقبال آیفون تاشو ارائه کرده است. این تحلیلگر می‌گوید که دستگاه تاشو 7.9 اینچی اپل که درحال‌حاضر برای عرضه در سال 2026 پیش‌بینی می‌شود، دارای «طراحی تاشو به‌سمت بیرون» خواهد بود.

ساخت یک لپ‌تاپ تاشو 20 اینچی توسط اپل در کنار آیفون تاشو؟

جف پو قبلاً گفته بود که این شرکت امیدوار است در سال 2025 یک دستگاه هیبریدی تاشو 20.3 اینچی و به‌دنبال آن یک آیفون تاشو در سال 2026 عرضه کند. «مینگ-چی کو» نیز قبلاً گزارش داده بود که اپل درحال کار بر روی یک دستگاه تاشو 20.3 اینچی است. این دستگاه شاید یک مک‌بوک باشد و از نظر مینگ چی کو، در سال 2026 یا 2027 عرضه می‌شود.

جف پو آیفون 7.9 اینچی تاشو اپل را به‌عنوان یک گوشی تاشو توصیف می‌کند که شبیه به Huawei Mate Xs 2 خواهد بود.

Huawei Mate XS 2

در همین حال، این تحلیلگر می‌گوید که مک‌بوک تاشو 20.3 اینچی اپل می‌تواند شبیه به ThinkPad X1 Fold باشد که یک لپ‌تاپ تاشو با صفحه لمسی 16.3 اینچی از لنوو است.

پو هیچ جزئیات دیگری در مورد دستگاه‌های تاشو اپل به اشتراک نگذاشته است. اما مجدداً تاکید دارد که مدل 7.9 اینچی برای اواخر سال 2026 برنامه‌ریزی شده است، درحالی‌که دستگاه 20.3 اینچی احتمالاً در پایان سال 2025 تولید انبوه را آغاز خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که این دستگاه‌های عجیب و جذاب چه زمانی توسط اپل معرفی و وارد بازار می‌شوند. به احتمال بسیار زیاد، انتظار می‌رود که اپل به ساخت یک یا دو محصول تاشو ساده بسنده نکند و طراحی تاشو این دستگاه‌ها را نسبت به رقبا خاص‌تر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون تاشوی 2026 اپل احتمالاً به سمت بیرون خم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..