تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویجیاتو: هر آنچه در رویداد یوبیسافت فوروارد سال ۲۰۲۴ اتفاق افتاد

پس از شوکیس ایکس باکس، حالا نوبت به یوبیسافت رسیده تا تلاش کند انتظار طرفداران خود را با رونمایی از بازی‌های جدید خود و البته انتشار اطلاعات جدید از بازی‌های بزرگی که در دست ساخت دارد پاسخ دهد. اما در مراسم یوبیسافت فوروارد سال ۲۰۲۴ چه گذشت؟ در ادامه با ویجیاتو همراه باشید تا این رویداد را به صورت خلاصه مرور کنیم.

کمپانی فرانسوی یوبیسافت، کار خود را با یک نمایش کوتاه، قبل از برگزاری مراسم شروع کرد. این نمایش در ابتدا با معرفی یک نسخه جدید از بازی محبوب Monopoly شروع و در ادامه مشخص شد که این بازی در شهریور سال جاری منتشر می‌شود. در ادامه‌ هم تریلری را از نسخه‌ دسترسی زودهنگام بازی BattleCore Arena شاهد بودیم و بعد از آن، نوبت به لانچ تریلر نسخه iOS بازی اساسینز کرید میراژ رسید و از امروز، صاحبان محصولات پرچم‌دار برند آیفون می‌توانند دموی رایگان این بازی را تجربه و در صورتی که از آن لذت بردند، نسخه کامل را تهیه کرده و بازی را روی آیفون یا آیپد خود تجربه کنند.

پس از این نمایش کوتاه، مراسم یوبیسافت فوروارد با موسیقی زنده‌ای از بازی Star Wars Outlaws شروع شد و در ادامه، دو تریلر از این بازی با محوریت معرفی جهان و قابلیت‌های آن و البته گیم‌پلی بازی که جمعا ۱۳ دقیقه به طول انجامید پخش شد. این تریلرها به گیم‌پلی و گان‌پلی بازی، قابلیت‌های همراه شما یعنی موجود بامزه‌ای به نام Nix و اسکن محیط، بازی‌های محلی و آرکید در محیط، مبارزات فضایی و قابلیت‌های کنترل سفینه، مناطق و سیاره‌های مختلف و تنوع زیستی هر یک در کنار خطرات داخل بازی اشاره کردند. مشخص شد که در طول بازی ممکن است در درجات مختلفی تحت تعقیب قرار بگیرید و طی این واقعه، نیروهای مختلف امپراطوری با تجهیزات مخصوص خودشان شما را تعقیب خواهند کرد. البته که کاراکتر اصلی بازی یک سیستم شهرت (مانند نوار شرافت سری Red Dead) نیز خواهد داشت که بسته به انتخابات شما تغییر می‌کند و روش‌های جدیدی برای پیش بردن داستان را به تصویر می‌کشد. البته که مشخص شد جهان بازی پویا خواهد بود و از انتخابات بازیکن تاثیر می‌پذیرد. این بازی در تاریخ ۹ شهریور ماه برای تمام پلتفرم‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در ادامه مراسم به معرفی فصل‌های جدید بازی‌های XDefiant و Skull and Bones پرداخته شد. سیزن اول بازی ایکس دیفاینت شامل یک فکشن جدید، سه سلاح رایگان و نقشه‌ای جدید خواهد بود و این فصل در تاریخ ۲ جولای (۱۲ تیر) آغاز می‌شود؛ همچنین مشخص شد که هر ماه یک نقشه جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد. تریلر Skull and Bones هم با رونمایی از سیزن دوم و سوم سیزن، مشخص کرد که از فصل سوم یک حالت جدید 5v5 را به بازی اضافه خواهد شد.

یوبیسافت در بخش بعدی، تولد ۳۵ سالگی سری پرنس آو پرشیا را جشن گرفت و به همین منظور، محتوای رایگان جدیدی را برای بازی The Lost Crown معرفی کرد که از همین امشب در دسترس قرار خواهد گرفت. این محتوا شامل چالش‌ها و لباس‌های جدیدی برای سارگون خواهد بود و در ادامه نیز نگاهی اجمالی به دی‌ال‌سی داستانی شاهزاده پارس داشتیم که به آن Mask of Darkness گفته می‌شود و سپتامبر امسال در دسترس قرار خواهد گرفت. البته که The Rogue Prince of Persia هم از این نمایش غایب نماند و از آپدیت اول بازی به نام The Temple of Fire که یک نقشه جدید به بازی اضافه می‌کند رونمایی شد. این آپدیت رایگان از همین الان قابل دانلود خواهد بود. البته که پس از مدت‌ها، در انتهای بخش پرنس ‌آو پرشیا، شاهد یک تیزر کوتاه از ریمیک بازی The Sands of Time بودیم و مشخص شد که این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است. لازم به ذکر است که توسعه بازی تحت‌نظر استودیوی یوبی‌سافت مونترال است.

باز هم محتوای جدید برای بازی‌های یوبیسافت به نمایش گذاشته شد و این‌بار محتواهای جدیدی به نام‌های The Sky Breaker برای بازی آواتار و The Chase Squad برای عنوان The Crew: Motorfest در نظر گرفته شدند. محتوای بازی آواتار در تاریخ ۱۶ جولای سال جاری منتشر می‌شود و نوامبر امسال نیز باید برای بسته الحاقی پلیس‌محور بازی موتورفست منتظر بمانیم. در ادامه نیز از قسمت جدید سری بازی‌های محبوب آنو یعنی Anno 117: Pax Romana طی یک تریلر لایو‌اکشن رونمایی شد و متاسفانه اطلاعات زیادی از بازی در دسترس قرار نگرفت. به نظر می‌رسد که این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

در نهایت اما مراسم با یک نمایش جدید ۱۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Shadows ادامه یافت. در طول این نمایش شاهد بخش‌هایی از مبارزات شخصیت‌های جدید این سری بازی یعنی یاسوکه و نائو بودیم که به نظر تفاوت اساسی با یکدیگر داشتند. مبارزات خشن و سنگین یاسوکه در کنار ابزارهای مختلف نائو برای مخفی‌کاری و بالا رفتن از ساختمان‌ها از مهم‌ترین المان‌های این نمایش بودند و در طول تریلر، روی زنده بودن جهان بازی و البته آب و هوای پویا و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها صحبت شد. برای مثال گفته شد که شما در طول زمستان نمی‌توانید شنا کنید یا اینکه در طول بهار می‌توانید لابه‌لای چمنزار‌ها پنهان شده و اهداف خود را راحت‌تر شکار کنید. به مانند اطلاعاتی که از قبل به دستمان رسیده بود، این‌طور به نظر می‌رسد که یاسوکه در کنار کاتانا توانایی حمل سلاح‌های سنگین مثل گرز را خواهد داشت و نائو از ابزاری مثل قلاب یا کوساری گاما و شوریکن برای کشتن دشمنان خود استفاده کرده و حتی می‌تواند ابتکارهایی مانند خاموش کردن چراغ و یا به قتل رساندن افراد از پشت دیوارهای شکننده را به خرج دهد.

اینجا بود که مراسم یوبی‌سافت با حضور ایو گیمو روی صحنه رسما به پایان رسید و خبری از معرفی بازی جدیدی نبود.

مراسم یوبیسافت در همین نقطه به پایان رسید. اما نظر شما چیست؟ آیا انتظارات شما از این مراسم برآورده شد؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویجیاتو: هر آنچه در رویداد یوبیسافت فوروارد سال ۲۰۲۴ اتفاق افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..