تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه بازه ای از سال بلیط دبی به ارزانترین حالت خود می رسد

چه بازه ای از سال بلیط دبی به ارزانترین حالت خود می رسد اما ما به‌عنوان یک ایرانی چطور می‌توانیم سفری ارزان‌قیمت به این کشور داشته باشیم؟ همراه ما باشید تا ابتدا درباره بلیط دبی خصوصا صحبت کنیم و سپس درباره تفریحات دبی در فصل تابستان برای شما مطالبی عنوان کنیم. 1 تاریخ و تمدن جهان 1403/03/22

اگر بگوییم دبی مدرن‌ترین و لاکچری‌ترین شهر خاورمیانه است، بیهوده حرف نزده‌ایم. این شهر یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا هم محسوب می‌شود. هزینه سفر به این کشور و تفریحات آن بسیار بالاست. مردم این کشور عموما عادت دارند تا از برندهای مطرح استفاده کنند و شما در همه‌جای این شهر می‌توانید نقش پررنگ مدرنیسم را ببینید.

اما ما به‌عنوان یک ایرانی چطور می‌توانیم سفری ارزان‌قیمت به این کشور داشته باشیم؟ همراه ما باشید تا ابتدا درباره بلیط دبی خصوصا صحبت کنیم و سپس درباره تفریحات دبی در فصل تابستان برای شما مطالبی عنوان کنیم.


منظور از فصل لو سیزن (low season) در دبی چیست؟


فصل لو سیزن اصطلاحا به فصلی گفته می‌شود که در آن مسافر کمی وجود دارد. این فصول بسته به موقعیت جغرافیایی یک شهر یا کشور می‌تواند متفاوت باشد. آب‌وهوای سخت و نامناسب برای مسافران باعث می‌شود که از تعداد مسافران کاسته شود و همین هم در نهایت کاهش قیمت بلیت و رزرو هتل را به‌همراه خواهد داشت.

دبی در منطقه خشکی قرار دارد و در فصل تابستان میزان گرما در آن به‌حداکثر می‌رسد. لو سیزن دبی را می‌توانیم اواسط اردیبهشت تا اواخر شهریورماه بدانیم. در دبی گرمای هوا می‌تواند در این فصل به 45درجه هم برسد.

البته که در جنوب ایران نیز ما چنین آب‌وهوایی را داریم و دقیقا به همین دلیل اکثر مسافران ترجیح می‌دهند تا به این مناطق جغرافیایی در فاصله آبان تا بهمن‌ماه سفر کنند. اگر می‌خواهید سفر بسیار ارزان‌قیمتی به دبی داشته باشید، فصول بهار و تابستان بهترین گزینه برای شما هستند.


کدام ایرلاین‌ها ارزان‌ترین بلیت به دبی را دارند؟


اگر از بلیت‌های لحظه آخری یا چارتر استفاده کنید، هزینه سفر شما تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. از شهرهای تهران، مشهد، اهواز، اصفهان، بندرعباس و جزیره قشم به مقصد دبی پرواز خواهیم داشت.

شما می‌توانید از پلتفرم‌های معتبری مثل اسنپ تریپ کمک بگیرید و ببینید که ارزان‌ترین بلیت‌ها را چه شرکت‌های هواپیمایی ارائه می‌دهند. اگر از بندرعباس و قشم به دبی سفر کنید به‌علت کمتربودن مسیر از بلیت ارزان‌تری برخوردار خواهید بود.
 

927a742d-90a2-464c-bb95-e095ed2db6df.jpg


هزینه تور و اقامت دبی در تابستان


سفر اقتصادی به دبی در تابستان تنها شامل بلیت هواپیما نمی‌شود. شما در این فصل می‌توانید هزینه اقامت کمتری نیز بپردازید و تورهای ارزان‌تری را هم در اختیار داشته باشید. در این فصل چون مسافر به این کشور کم است حتی هزینه تفریح برای شما ارزان‌تر تمام خواهد شد. یک نکته جالب دیگر که وجود دارد ازدحام جمعیت است. در تابستان دبی شرایط بسیار خلوتی را تجربه می‌کند.

پس شما برای انجام تفریحات مختلف و رفتن به مکان‌های گردشگری در این شهر با شرایط ایده‌آلی روبه‌رو خواهید بود. هزینه‌های رفت‌وآمد هم در فصول گرما تا حد زیادی کاهش خواهد داشت. البته گرمای هوا در این فصول باعث می‌شود که شما برخی از تفریحات دبی را از دست بدهید. برای نمونه سافاری و صحراگردی در این زمان برای شما در دبی امکان‌پذیر نیست.


در بهار و تابستان چه تفریحاتی در دبی منتظر ماست؟


درست است که گرمای شدید هوا در این فصول نمی‌گذارد شما برای تفریح به صحرا بروید و از سافاری لذت ببرید اما دامنه تفریحات در دبی به‌قدری بالا هست که بتوانید موارد مختلفی را در این شهر تجربه کنید. تابستان فصلی گرم‌ و طاقت‌فرساست.

پس چه بهتر که در دبی تفریحات آبی را برای خودتان اولویت قرار دهید و از آن لذت ببرید. از تفریحات رایگان آبی می‌توان به سواحل، پارک‌های مختلف و فواره‌های شهری اشاره کرد. البته که اگر بودجه بهتری برای سفر دارید پارک‌های آبی این شهر نیز گزینه بسیار خوب و مفرحی هستند.
 

b58b43df-a476-4621-9c8e-3095b28be380.jpg


در تابستان حتما به تماشای برج خلیفه بروید


مگر می‌شود کسی بداند دبی کجاست و برج خلیفه را نشناسد. برج خلیفه بزرگ‌ترین برج جهان است. این برج را می‌توان مهم‌ترین جاذبه گردشگری دبی دانست. ارتفاع این برج 830 متر است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه ورودی وارد آن شوید و دبی را از چنین ارتفاعی تماشا کنید.

این برج دارای 163 طبقه است که امکانات و تفریحات جالبی را در خود جای داده است. رستوران‌های مختلف، تور تماشای طلوع آفتاب، باشگاه، استخر و اسپا تنها بخشی از امکانات آن هستند. یکی از تفریحات مهمی که می‌توانید در تابستان دبی آن را ببینید

آب‌نمای بسیار زیبای دبی است که با موزیک هماهنگ می‌شود و یک پرفورمنس استثنایی را به نمایش می‌گذارد. این اجرا هر روز از 6 عصر تا 11 شب انجام خواهد شد و هر نمایش آن 5 الی 6 دقیقه طول خواهد کشید.


برف بازی در تابستان! تفریحات دبی


مگر می‌شود در وسط تابستان آن هم در جایی مثل دبی به پیست اسکی رفت؟ بله این امکان وجود دارد. در این پیست مصنوعی حدود 6000هزار تن برف تمیز وجود دارد که باعث می‌شود شما بتوانید انواع تفریحات زمستانی را در دل گرمای دبی تجربه کنید.

تفریحاتی مثل اسنوبرد، برف بازی، اسکی، سورتمه سواری و چند مورد دیگر در این پیست برای شما فراهم خواهد بود. بوستان برفی، قلمروی پنگوئن‌های قطبی، سینما ووکس و چند مورد دیگر از تقریحات جانبی این پیست هستند. این پست برای کودکان نیز مقصد بسیار مناسبی است.


آکواریوم دبی: موجوداتِ شگفت‌انگیزِ زیرِ آب


چه چیزی بهتر است اینکه در فصل گرم تابستان دبی به تماشای موجودات زیر آب مشغول شوید. این آکواریوم بزرگ با بخش‌های مختلفی که در خود دارد می‌تواند ساعت‌های موجبات سرگرمی شما را فراهم کند. حتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول به غواصی در این آکواریوم مشغول شوید.


جمع‌یندی


از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالبی که تقدیم شما شد بیشترین استفاده را کرده باشید. دبی در تمامی فصول زیبا و پرطرفدار است. اما مردم جهان ترجیح می‌دهند که در فصول گرم به این شهر سفر نکنند. پس این فرصت برای شما مهیا خواهد بود تا سفری ارزان‌قیمت به دبی داشته باشید.

می‌توانید در لو سیزن از تفریحات ارزان‌قیمت در این کشور بهره‌مند و با خیال راحت‌ مدرن‌ترین شهر خاورمیانه را بگردید. در این فصل با اینکه گرما دبی شدید است و گاهی به 45 درجه هم می‌رسد اما تفریحات مختلفی وجود دارد که می‌تواند شما را از چنین گرمایی در امان بدارد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:snapptrip.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه بازه ای از سال بلیط دبی به ارزانترین حالت خود می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..