تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار گواردیولا مربی استقلال می‌شود+ بیوگرافی

صبح امروز شایعاتی پیرامون حضور دستیار سابق گواردیولا در کادر فنی استقلال منتشر شد و هنوز این خبر از سوی هیچ مرجع رسمی تایید نشده است.

در فضای مجازی آمده است: «دومینیک تورنت، دستیار سابق گواردیولا قرار است دستیار نکونام شود.»

دومینیک تورنت مربی اسپانیایی در حال حاضر به عنوان سرمربی در مکزیک مشغول به کار است و احتمال حضور وی در تیم فوتبال استقلال شاید در حد همان شایعات باشد.

قرار است فردا شب تکلیف کادر فنی استقلال مشخص شود و در صورت ابقای جواد نکونام می‌توان دستیار جدیدی را برای وی محتمل دانست.

دومینیک تورنت از سال ۱۹۹۱ مربیگری را در تیم فارانرس آغاز کرد و در تیم‌های مطرحی همچون خیرونا، بارسلونای ۲ و بارسلونا همچنین در بایرن مونیخ و منچستر سیتی به عنوان دستیار گواردیولا و در سال‌های اخیر نیز در گالاتاسرای و هم اکنون نیز سرمربی تیم سن لوئیس در مکزیک است.

این مربی ۶۱ ساله به تازگی هدایت تیم مکزیکی را بر عهده گرفته است و بعید است از این تیم جدا شود.

بهترین عملکرد وی دوران حضور در تیم فلامینگوی برزیل با بیش از ۵۷ درصد پیروزی در لیگ این کشور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار گواردیولا مربی استقلال می‌شود+ بیوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..