تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | حجاب این دختر ورزشکار ایرانی جهانی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ملی‌پوشان شطرنج کشورمان که برای حضور در رقابت‌های آسیایی راهی کشور قزاقستان شده‌اند، روز گذشته نخستین دور از رقابت‌های خود را در این تورنمنت سپری کردند. این رقابت‌ها از بیست‌ویکم خرداد آغاز شده است و تا یکم تیر در شهر آلماتی ادامه خواهد داشت.

در گزارش ایرنا آمده است: تیم ملی کشورمان با حضور ۱۵ شطرنج‌باز دختر و پسر در رده‌های سنی هشت تا ۱۸ سال در این مسابقات حاضر شده که سرمربی تیم رده‌های سنی به عهده ارسلان زرین‌فام و مربی تیم ملی حامد موسویان است.

عکس | حجاب این دختر ورزشکار ایرانی جهانی شد

یکی از مهم‌ترین سوژه‌های این دوره از مسابقات حجاب نونهال ایرانی بود که با چادر به عنوان حجاب برتر ایرانی-اسلامی پشت میز رقابت حضور پیدا کرد. اسماً حسن‌پور با حجاب کامل اسلامی در مسابقات آسیایی آلماتی قزاقستان، تمام نگاه‌ها و دوربین‌ها را به سمت خودش جلب کرد.

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | حجاب این دختر ورزشکار ایرانی جهانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..