تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگاه فدرال عراق شکایتی مربوط به اقلیم کردستان را رد کرد

دادگاه فدرال عراق شکایت مربوط به حقوق اقلیم کردستان در بودجه فدرالی را رد کرد و اعلام کرد که شاکی این شکایت به دلیل حکم صادره متضرر هیچ زیانی نشده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کردپرس، وکیل آزاد دوسکی، شاکی پرونده به کانال 8 گفت که در دادگاه فدرال شکایتی را علیه نخست وزیر عراق و اقلیم کردستان، وزیر نفت عراق، وزیر منابع طبیعی و رئیس مجلس نمایندگان طرح کرده و در این شکایت خواستار الزام متشاکیان به اجرای مواد قانون بودجه درمورد حقوق، اعتبارات و تعهدات اقلیم کردستان شده است.

وی افزود: قاضی در جلسه رسیدگی بیان کرده است که دو شرط برای پذیرش هر ادعایی در دادگاه فدرال وجود دارد، اول اینکه شکایت در حیطه اختیارات دادگاه باشد و شرط دوم این است که شاکی به دلیل موضوعی که برای آن شکایت ثبت کرده است، متضرر زیان شده باشد.

آزاد دوسکی اشاره کرد که دادگاه فدرال شکایت وی را نپذیرفت و رئیس دادگاه اعلام کرده که شاکی به دلیل عدم اجرای قانون متضرر هیچ زیانی نشده است بنابراین شکایت وی پذیرفته نشده است.

دادگاه عالی فدرال عراق در 21 فوریه، دولت عراق را به تأمین حقوق حقوق بگیران اقلیم کردستان ملزم کرد اما شکایتی دیگر درخصوص ارتقای رتبه کارمندان اقلیم کردستان را رد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگاه فدرال عراق شکایتی مربوط به اقلیم کردستان را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..