تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور فوری معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری برای انتشار آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو

دو هفته پس از مهلت یک‌هفته‌ای تعدادی از کسب‌وکارهای اینترنتی مرتبط با توزیع اینترنتی دارو به وزیر ارتباطات و وزیر بهداشت برای انتشار عمومی آیین‌نامه حمل و عرضه دارو از طریق پلتفرم‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری وارد عمل شد. 

این‌بار معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به دو وزیر آن‌ها را مکلف کرده است که «به قید فوریت» این آیین‌نامه را در پایگاه اطلاعات قوانین و مقررات مرتبط با محیط‌ کسب‌وکار منتشر کنند.

هفتم خرداد ۱۴۰۲ پس از یک ماه تأخیر در اعلام عمومی آیین‌نامه حمل و عرضه اینترنتی دارو، برخی کسب‌وکارها تهدید کرده بودند که درصورت منتشرنکردن آیین‌نامه تا یک‌هفته بعد از وزیر ارتباطات و وزیر بهداشت به سازمان بازرسی کل کشور شکایت می‌کنند. البته با گذشت دو هفته از این شکایت خبری نشد. 

در اظهارنامه کسب‌وکارها به ماده ۳۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار اشاره شده بود که براساس آن، دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند تا هرگونه آیین‌نامه، دستورالعمل یا بخشنامه یا مقرره خود را بلافاصله در پایگاه اطلاعات قوانین و مقررات مرتبط با محیط کسب‌و‌کار ثبت کنند. معاونت حقوقی رئیس‌جمهور نیز با استناد به همین قانون از «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و «بهرام عین‌الهی»، وزیر بهداشت، خواسته هرچه زودتر آیین‌نامه را منتشر کنند. 

آیین‌نامه حمل و عرضه دارو از طریق پلتفرم‌های اینترنتی ۹ اردیبهشت، پس از تأخیرهای مکرر، ابلاغ شد. رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در آن زمان وعده داده بود که این طرح ۶ ماه پس از اجرای آزمایشی، در سراسر کشور اجرا می‌شود. اما با گذشت حدود یک ماه و نیم از ابلاغ این آیین‌نامه هنوز ابلاغ عمومی آن معطل مانده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور فوری معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری برای انتشار آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..