تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت با اقتدار و پرصلابت؛ سردار به خانه خود خوش آمدید

به بهانه انتصاب سردار حسینی به عنوان فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام ؛

انتصاب شایسته سردار سید صادق حسینی که از یادگاران بنام دفاع مقدس و نام آشنای مردم ایلام می باشد و سالها ردای سربازی صادقانه ولایت و خدمت به مردم را بر تن داشته و دارد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از طلیعه زاگرس، انتصاب شایسته سردار سید صادق حسینی که از یادگاران بنام دفاع مقدس و نام آشنای مردم ایلام می باشد و سالها ردای سربازی صادقانه ولایت و خدمت به مردم را بر تن داشته و دارد و در راه امنیت و عزت کشور در مسئولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به خدمت بوده است، به عنوان فرمانده سپاه  امیرالمؤمنین استان ایلام موجب افتخار است.

 این انتصاب شایسته را به سردار حسینی و مردم استان ایلام تبریک عرض می نماییم و امیدواریم در راه خدمت به مردم شایسته استان ایلام موفق و سربلند باشند .

 همچنین از زحمات و تلاش‌های بی وقفه سردار شاکرمی  که انصافاً در مسئولیت خود خدمات ارزنده ای به استان داشتند تشکر و قدردانی می نماییم و برای ایشان توفیق و سربلندی در مسئولیتهای بعدی را از خداوند مسئلت داریم .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت با اقتدار و پرصلابت؛ سردار به خانه خود خوش آمدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..