تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به اردوگاه النصیرات؛ نتیجه حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی

ناصر کنعانی

به گزارش خبرنگار ایکنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، صبح امروز، 21 خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، درباره حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات گفت: حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به شدت محکوم است و نهادهای بین‌المللی باید اقدام فوری انجام دهند تا ماشین جنگی این رژیم متوقف شود. در بسیاری از گزارش‌ها اینگونه مطرح شده که نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هم در این عملیات نقش داشتند و به شهادت رسیدن 274 فلسطینی در این حمله وحشیانه یک آبروریزی بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: بیش از هشت ماه است که مردم مظلوم غزه با حمایت‌های بی‌چون‌‎وچرای آمریکا تحت شدیدترین مظالم قرار گرفته‌اند و هیچ‌گونه علائمی از جدیت آمریکا در برقراری آتش‌بس در نوار غزه وجود ندارد چون اگر جدیت داشته باشد از ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی سر باز می‎‌زد و یا زرادخانه‌های تسلیحاتی این رژیم را تأمین نمی‌کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در این هشت ماه مهمترین عامل تشدید رفتارهای جنایت‌آمیز این رژیم محسوب می‌شود. مجامع و دولت‌ها و کشورها می‌بایست به وظایف قانونی و حقوقی خود نسبت به مسئله فلسطین مجدانه عمل کنند و سکوت در پیش نگیرند.

کنعانی درباره اقدامات انتخاباتی سفارتخانه‌ها در خارج از کشور و نقش آنها در پرشور برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران در سوگ شهادت رئیس‌جمهور خدوم خود قرار دارند و با این سوگ به استقبال برگزاری انتخابات پرشور خواهند رفت و نقش سفارتخانه‌ها و دستگاه دیپلماسی در حضور پرشور و مشارکت حداکثری شهروندان ایرانی خارج از کشور نقش بسزایی است و به همین منظور اقدامات اولیه و برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌اند. با هماهنگی وزارت کشور کمیته و ستاد برگزاری انتخابات در خارج از کشور در وزارت خارجه و با مسئولیت آن شکل گرفته و دستورالعمل‌های لازم در این زمینه صادر شده و به نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی ابلاغ شده‌اند.

وی افزود: همچنین معاون کنسولی وزارت خارجه از نمایندگی‌های کنسولی بازدید داشته و مقدمات برگزاری یک انتخابات پرشکوه در خارج از کشور فراهم شده است. وزارت امور خارجه معتقد است شهروندان ایرانی حق حضور حداکثری در انتخابات را دارند و باید در شرایط آسان رأی خود را به صندوق بیندازند. کمیته‌هایی هم در وزارت خارجه ذیل کمیته مرکزی برگزاری انتخابات در خارج از کشور تشکیل شده‌اند و همچنین با کشورهای حوزه مأموریتی سفرا به منظور ایجاد شرایط مناسب و امن هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اقدامات کنسولی وزارت امور خارجه در خصوص مراسم اربعین اظهار کرد: به این منظور کمیته‌ای در خصوص اربعین را در وزارت خارجه تشکیل داده‌ایم  و جلسات مختلفی با ستاد مرکزی اربعین برگزار شده و با کنسولگری‌های کشورمان در عراق هماهنگی‌های لازم انجام شده و شرح وظایف آنها ابلاغ شده است و مذاکرات لازم با مقامات دولت عراق صورت گرفته است و لذا از ماه‌ها پیش عملاً خودمان را برای کمک مؤثر به برگزاری باشکوه مراسم و حماسه پیاده‌روی اربعین آماده کرده‌ایم.

تکمیل می‌شود...

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به اردوگاه النصیرات؛ نتیجه حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..