تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل از انتشار اپ شبیه‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد

در فروردین‌ماه، اپل تغییراتی در قوانین خود اعمال کرد که به‌موجب آن امولاتورها یا شبیه‌سازهای بازی‌های قدیمی می‌توانند به اپ استور بیایند. اما به‌نظر می‌رسد این قوانین جدید همچنان برای همه موارد صادق نیست؛ چراکه به‌تازگی تیم بررسی اپ‌ اپل درخواست توسعه‌دهندگان اپلیکیشن UTM SE را رد کرده؛ این اپلیکیشن شبیه‌ساز سیستم‌عامل‌های کامپیوتر ازجمله ویندوز برای آیفون و آیپد است.

براساس پست UTM در ایکس، پس از تقریباً دو ماه فرایند بررسی، اپل می‌گوید که UTM SE را در اپ استور منتشر نخواهد کرد، همچنین این اپ اجازه انتشار در فروشگاه‌های شخص ثالث اروپا را نخواهد داشت. به عبارتی تغییر قوانین اخیر که به دیگر شبیه‌سازها اجازه می‌دهد در نهایت به iOS بیایند، درباره UTM اعمال نمی‌شود.

عدم انتشار اپ شبیه‌ساز کامپیوتر UTM در اپ استور

UTM می‌گوید که اپل به آن‌ها گفته است که «کامپیوتر یک کنسول نیست» و به همین دلیل ظاهراً از انتشار این اپ امتناع کرده، هرچند به گفته UTM کامپیوترها نیز می‌توانند بازی‌ها را اجرا کنند. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که قوانین اخیر اپ استور، شبیه‌سازهای محیط‌های سیستم‌عامل‌ها را شامل نمی‌شود. اپل حتی اجازه انتشار این اپ‌ها را در فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث در اروپا نمی‌دهد.

البته قابل‌ذکر است که نسخه‌های اولیه ویندوز و داس که روی UTM SE اجرا می‌شوند، همانند برنامه‌های Commodore 64 ،Commodore Amiga و Atari ST هستند که همگی شبیه‌سازهای کاربردی در iOS دارند.

ماجرای اخیر، شامل نسخه مک برنامه UTM Virtual Machines نمی‌شود. این برنامه اکنون در مک اپ استور وجود دارد و به کاربران مک این امکان را می‌دهد که ویندوز 10، 11، لینوکس اوبونتو یا حتی نسخه‌های قدیمی‌تر macOS را به‌صورت شبیه‌سازی‌شده اجرا کنند.

پیش‌ازاین UTM اسکرین‌شات‌هایی از نسخه iOS و iPadOS را در وب‌سایت خود منتشر کرده بود، اما اکنون می‌گوید تا زمانی که اپل موضع خود را تغییر ندهد، از عرضه این اپلیکیشن صرف‌نظر خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل از انتشار اپ شبیه‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..