تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Wayfinder برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Wayfinder در سبک اکشن نقش آفرینی آنلاین (MMOARPG) ارائه شده است که با خلاقیت تمام، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی، شما به دنیایی فانتزی و جادویی به نام Evenor سفر می‌کنید که در اثر فاجعه‌ای به نام The Sundering از هم پاشیده شده است. شما در نقش یک Wayfinder هستید، که وظیفه‌تان جمع‌آوری منابع، ساخت و ساز، مبارزه با دشمنان و کشف رازهای این دنیای ویران شده است. گیم‌پلی بازی ترکیبی از اکتشاف، مبارزه، جمع‌آوری منابع و ساخت و ساز است. شما می‌توانید به تنهایی یا به صورت گروهی با دیگر بازیکنان به کاوش در دنیای Evenor بپردازید، با دشمنان مختلفی از جمله هیولاها، راهزنان و موجودات جادویی مبارزه کنید، منابع مختلفی مانند چوب، فلز و سنگ را جمع‌آوری کنید و با استفاده از آن‌ها مکان‌های جدیدی بسازید و یا تجهیزات خود را ارتقا دهید.

Wayfinder (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Wayfinder-

دنیای فانتزی وسیع و پرماجرایی در بازی وجود دارد. دنیای Evenor پر از مکان‌های مختلف برای کشف، دشمنان برای مبارزه و رازهایی برای فاش کردن است. بازی ترکیبی از اکتشاف، مبارزه، جمع‌آوری منابع و ساخت و ساز را ارائه می‌دهد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. شما می‌توانید شخصیت خود را با انتخاب کلاس، مهارت‌ها و تجهیزات مختلف، شخصی‌سازی کنید. شما با استفاده از سلاح‌ها و مهارت‌های مختلف، می‌توانید با دشمنان مبارزه کنید و پیروز میدان شوید. می‌توانید دوستان خود به صورت گروهی بازی کنید و با هم به نبرد دشمنان بروید، منابع جمع‌آوری کنید و سازه‌های جدیدی بسازید.

اسکرین-شات-بازی-Wayfinder اسکرین-شات-بازی-Wayfinder اسکرین-شات-بازی-Wayfinder اسکرین-شات-بازی-Wayfinder اسکرین-شات-بازی-Wayfinder اسکرین-شات-بازی-Wayfinder info

Become a Wayfinder, and unlock their powers as you choose your path and playstyle while pushing back a hostile force that has overtaken your world. Control the Chaos as you directly shape and customize the endless adventures you go on with friends, because Wayfinders are stronger together.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: AMD Ryzen 5 3600 / Intel i5 6500

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 5600 XT / Nvidia GTX 1650 Super

Storage: 50 GB available space

Additional Notes: SSD Required

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: AMD Ryzen 5 5600X / Intel i7 10700K

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD RX 6600XT / Nvidia RTX 3070

Storage: 50 GB available space

Additional Notes: SSD Required

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Wayfinder برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..