تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض عباس آخوندی به رد صلاحیتش: هیچ دلیل موجه قانونی برای این تصمیم شورا نمی‌بینم / درخواست دارم در جلسه ی شورا حضور یابم و توضیح های لازم را ارائه کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عباس آخوندی که به عنوان یکی از سه نامزد مورد نظر جبهه اصلاحات معرفی شده بود طی نامه ای به عدم احراز صلاحیتش از سوی شورای نگهبان اعتراض کرد.

در بخشی از نامه عباس آخوندی به آیت الله احمد جنتی آمده است: «شورا موظف است که در صورت تقاضای داوطلبان ردصلاحیت شده، توضیحات و دفاعیات آنان را استماع نماید. عدم احراز صلاحیت خود را ظلم و جفا در حق خود، جبهه ای از احزاب، گروه ها و شخصیت های سیاسی قانونی که مرا به عنوان نامزد موردنظر خود معرفی کرده بودند و همچنین محدودسازی حق انتخاب رای دهندگان آزاد ایران می دانم.»

 آخوندی با بیان اینکه «هیچ دلیل موجه قانونی برای این تصمیم شورا نمی بینم»، تاکید کرده: «احتمال می دهم که برخی گزارش های رسیده به آن شورا ابهام هایی را در ذهن برخی اعضای محترم آن شورا ایجاد کرده باشد. بر این اساس، تمایل دارم که از حق قانونی خود و رای دهندگان در جلسه رسمی آن شورا دفاع کنم. از این رو، درخواست دارم که در مهلت قانونی مقرر در جلسه ی شورا حضور یابم و توضیح های لازم را ارائه کنم.»

اعتراض عباس آخوندی به رد صلاحیتش: هیچ دلیل موجه قانونی برای این تصمیم شورا نمی‌بینم / درخواست دارم در جلسه ی شورا حضور یابم و توضیح های لازم را ارائه کنم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض عباس آخوندی به رد صلاحیتش: هیچ دلیل موجه قانونی برای این تصمیم شورا نمی‌بینم / درخواست دارم در جلسه ی شورا حضور یابم و توضیح های لازم را ارائه کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..