تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور امنیت ملی آمریکا: اسرائیل هنوز طرح مشخصی برای پایان جنگ غزه ندارد

به گزارش خبرآنلای از ایرنا، جیک سالیوان، در مصاحبه ای با مارگارت برنان مجری برنامه «رو در روی ملت» از شبکه تلویزیونی «سی بی اس نیوز»، مؤثرترین، مطمئن‌ترین و درست‌ترین راه برای آزادی همه اسرای اسرائیلی را، دستیابی به آتش‌بس پیشنهاد شده توسط جو بایدن، ‌رئیس جمهوری آمریکا عنوان کرد.

وی در عین حال، با تاکید بر این ادعای نادرست که رژیم صهیونیستی شروط آتش بس را پذیرفته است، اذعان کرد: اگر حماس به این توافق پاسخ مثبت می‌داد، آتش‌بس برقرار می‌شد.

سالیوان در واکنش به سخنان برنان که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه- که منجر به آزادی چند اسیر اسرائیلی شد- با پشتیبانی اطلاعاتی ایالات متحده صورت گرفت، از پاسخ به سوال مجری در مورد احتمال به خطر افتادن هر گونه توافق دیپلماتیک با وجود این گونه حمایت‌ها از اسرائیل طفره رفت.

وی در مورد پذیرش آتش بس و نقش آمریکا در حمایت از عملیات های نظامی وحشیانه اسرائیل در غزه، همچنان توپ را به زمین حماس انداخت و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در مورد به تعویق افتادن آتش بس مقصر توصیف کرد.

این مقام آمریکایی در مصاحبه با مجری شبکه سی بی اس نیوز، اعتراف کرد که اسرائیلی‌ها هنوز طرح روشنی از یک پایان استراتژیک منطقی برای روزهای احتمالی و فرضی پیروزی بر حماس و پایان جنگ در غزه برای مدیریت این باریکه ندارند.

سالیوان همچنین در توجیه اظهار نظر بایدن مبنی بر اینکه «شواهدی از جنایت جنگی اسرائیل ندیده است»، ‌ همچنان با مقصر جلوه دادن حماس، ادعای مقامات اسرائیلی در مورد استفاده غیرنظامیان از سوی حماس به منظور سپر انسانی را تکرار کرد.

وی بدون اعتراف به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه زنان، ‌کودکان و سالخوردگان در غزه، روزهای خوب برای فلسطینی ها را منوط به پذیرفتن شروط آتش‌بس مطرح شده از سوی آمریکا عنوان کرد.

اظهارات سالیوان در مورد عدم پذیرش شروط آتش بس از سوی حماس در حالی مطرح می‌شود که وی از واکنش به اظهارات آشکار مجری برنامه در مورد این که «نتانیاهو، هنوز ایده پایان جنگ از طریق مذاکرات را به طور آشکار تایید نکرده است»، طفره رفت.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور امنیت ملی آمریکا: اسرائیل هنوز طرح مشخصی برای پایان جنگ غزه ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..