تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زائران اروپایی و آمریکایی تور حج را تجربه می‌کنند!

در حالی که بسیاری از کشورها در قالب کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند، امسال ۲ هزار زائر آمریکایی و اروپایی «تور حج» را تجربه می‌کنند. به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، «زائرانی از کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و آلبانی بدون متولی وارد عربستان شدند.» این را رئیس هیأت مدیره حجاج غیرعرب احمد سندی می‌گوید.

عربستان برای پذیرش زائران کشورهایی که به صورت کاروانی به حج اعزام نمی‌شوند، برنامه زیارتی در نظر گرفته است. معاون وزیر حج عربستان محمد بیجاوی می‌گوید که «بیش از ۳۰ مؤسسه برای ساماندهی این زائران فعالیت می‌کنند.» هزینه استفاده از خدمات آن‌ها ۴۰ درصد گران‌تر اعزام‌های کاروانی است!

سال گذشته حدود ۴۰۰ زائر از کشورهای مختلف بدون کاروان به حج اعزام شدند. در چشم‌انداز سعودی‌ها زیارت خانه خدا بدون دخالت دولت‌ها و تشویق به حضور در شهرهای غیرزیارتی پیگیری می‌شود. بر همین اساس، امسال تعداد مؤسسات خدماتی برای زائران انفرادی افزایش یافته است.

در حج سال جاری با توجه به اینکه ۴۰۰ زائر از آلبانی نیز در قالب این گروه‌ها به سرزمین وحی مشرف شده‌اند، زائران انفرادی حج ۵ برابر شده است. عربستان اعلام کرده که «امسال به حدود ۲ هزار نفر بدون کاروان خدمات می‌دهیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زائران اروپایی و آمریکایی تور حج را تجربه می‌کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..