تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاد انتخابات کشور: بنا بود اسامی ۲۱ خرداد از شورای نگهبان دریافت شود؛ ستاد هم روز ۲۲ خرداد نتایج را اعلام و تبلیغات هم ۲۳ خرداد شروع شود / نامزد‌ها می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و تا ۸ صبح روز ۷ خرداد برای این امر فرصت دارند / جدول کار مشترک بین صدا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بنا شد یک جلسه مشترکی بین کمیسیون بررسی تبلیغات و مجموعه نامزدها یا نمایندگان آنها صورت بگیرد تا جدول کار مشترکی بین صداوسیما و نامزدها تبیین شود.

«محسن اسلامی»، با اشاره به انتشار اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: براساس ماده ۵۷ شورای نگهبان، صلاحیت داوطلبان را رسیدگی کرد و یک نسخه از صورت جلسه خود را برای وزارت کشور ارسال کرد. ما هم بلافاصله بعد از دریافت اعلام شورای نگهبان، اسامی را اعلام کردیم.

وی افزود: بر اساس جدول زمانبندی بنا بود اسامی ۲۱ خرداد از شورای نگهبان دریافت شود و ستاد انتخابات کشور نیز روز ۲۲ خرداد نتایج را اعلام کند و تبلیغات هم ۲۳ خرداد اعلام شود. اما با توجه به ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدها از زمان تاریخ اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی خاتمه می‌یابد. به همین جهت الان ۶ نامزدی که اسامی آنان اعلام شده است، می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و تا ۸ صبح روز ۷ خرداد برای این امر فرصت دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور یادآور شد: بنابراین، ۲ روز به فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در جدول زمانبندی اضافه شد. این وقت به تبیین برنامه‌های نامزدها کمک می‌کند.

اسلامی با اشاره به برگزاری کمیسیون مرکزی کمیسیون بررسی تبلیغات گفت: برنامه‌ریزی انجام شد تا نامزدها بتوانند در صداوسیما برنامه‌های متنوع داشته باشند که حتما اعلام خواهد شد. باید ببینیم که از چه زمانی رؤسای ستاد نامزدها و نمایندگان آنها حضور پیدا می‌کنند. بنا شد یک جلسه مشترکی بین کمیسیون بررسی تبلیغات و مجموعه نامزدها یا نمایندگان آنها صورت بگیرد تا جدول کار مشترکی بین صداوسیما و نامزدها تبیین شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: ساعت ۸ امشب جلسه هیأت اجرایی مرکزی انتخابات به ریاست وزیر کشور و پس از جلسه سران قوا برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاد انتخابات کشور: بنا بود اسامی ۲۱ خرداد از شورای نگهبان دریافت شود؛ ستاد هم روز ۲۲ خرداد نتایج را اعلام و تبلیغات هم ۲۳ خرداد شروع شود / نامزد‌ها می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و تا ۸ صبح روز ۷ خرداد برای این امر فرصت دارند / جدول کار مشترک بین صدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..