تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار و تبریک متفاوت او به همسرش /استوری برادرش

بازیگر جذاب سینمای ایران به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش تصاویری از استایل شیک و مجردی خود در صحفه شخصی اش منتشر کرده و با دو قلب قرمز این روز را به همسرش تبریک گفته است. در ادامه تصاویری از سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار را در Niksalehi مشاهده کنید.

سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار که سال گذشته خبر ازدواجش حاشیه های زیادی به همراه داشت همچنان تمام تلاشش را برای دیده نشدن همسرش می کند و امروز هم در سالگرد عقدشان چندین تصویر از خود به تنهایی منتشر کرده است.

سالگرد ازدواج محمدرضا گلزاراستایل محمدرضا گلزار

بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می باشد.

سالگرد ازدواج محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار در روز عروسی اش

وی در خانواده ای ۶ نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌ دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

سالگرد ازدواج محمدرضا گلزارعکس های عروسی گلزار

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

سالگرد ازدواج محمدرضا گلزاراستوری برادر گلزار اجرای برنامه پانتولیگ

نگاهی به آمار برنامه‌های اخیر سیما در تلوبیون، نشان می‌دهد «پانتولیگ» با اختلاف در صدر پربیننده‌ترین برنامه‌های سرگرمی‌محور در حال پخش تلویزیون در این پلتفرم قرار دارد.

محمدرضا گلزارعکس های محمدرضا گلزار

مسابقه جدید «پانتولیگ» که از آخر هفته گذشته با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه ۳ رفت و تاکنون تنها یک قسمت آن پخش شده، در همان تک قسمت ۱۱ هزار بازدید در تلوبیون به دست آورده که از اغلب برنامه‌های سرگرمی‌محور این روزهای سیما بالاتر است و با آن‌ها اختلاف چشمگیری دارد.

بازیگرمحمدرضا گلزار

دومین آمار بازدید میانگین در برنامه‌های سرگرمی‌محور، به فصل دوم مسابقه «بگو بخند» شبکه نسیم با اجرای عبدالله روا باز می‌ گردد که از شب یلدا پخش شد. این برنامه در ۶ قسمت پخش‌شده از ابتدای بهمن‌ ماه، به ازای هر قسمت، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ بازدید دارد.

بازیگرخودرو لوکس محمدرضا گلزار سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار و تبریک او به همسرش

محمدرضا گلزار با انتشار تصویری مبهم و با دو قلب قرمز سالگرد ازدواجشان را به همسرش تبریک گفت و برادرش بردیا نیز با انتشار استوری زیر این روز را به وی تبریک گفته است.

سالگرد ازدواج محمدرضا گلزاراستوری سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار

وی که سال گذشته خبر ازدواجش حاشیه‌های زیادی به همراه داشت، امروز در سالگرد عقدشان با انتشار تصویری مبهم و با دو قلب قرمز این روز را به همسرش تبریک گفت.

برادرمحمدرضا گلزار و برادرش بردیا

ایشان خرداد ماه ۱۴۰۲ با انتشار ویدئویی از مراسم عروسیش در صفحه مجازی خود خبر از ازدواجش را داد و مراسم عروسی گلزار در یکی از مجلل‌ ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد و همسرش آیسان آقاخانی متولد ۱۳۷۶ و اهل زنجان است و آقای بازیگر هیچ عکسی از همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است.

بازیگرمحمدرضا گلزار و دوستانش در روز عروسی وی

همشهری آنلاین , فرارو , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار و تبریک متفاوت او به همسرش /استوری برادرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..