تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت سعودی: دمای هوا در ایام حج به ۴۸ درجه می‌رسد

شهرهای زیارتی عربستان امسال به گرم‌ترین حد خود در ۲۸ سال گذشته می‌رسد. هواشناسی عربستان اعلام کرده «دما در مسجدالحرام تا ۴۸ درجه هم افزایش می‌یابد.

به گزارش بولتن نولتن نیوز به نقل از ایلنا، شهرهای زیارتی عربستان امسال به گرم‌ترین حد خود در ۲۸ سال گذشته می‌رسد. هواشناسی عربستان اعلام کرده «دما در مسجدالحرام تا ۴۸ درجه هم افزایش می‌یابد.» این در حالی است که سال گذشته دمای هوا در گرم‌ترین روز به ۴۵ درجه رسیده بود.

در حج گذشته برای کاهش حدود ۶ درجه‌ایِ دمای هوا بیش از ۵۰۰ پنکهٔ مه‌پاش در مسیر زائران خانهٔ خدا نصب شد؛ اما براساس اعلام سعودی‌ها «حدود ۲۵ درصد زائران (۴۵۰ هزار نفر) به‌دلیل گرمازدگی راهی بیمارستان‌ها شدند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت سعودی: دمای هوا در ایام حج به ۴۸ درجه می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..