تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط پیش‌فروش سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایپا متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده که در بخشنامه‌های قبلی این شرکت ثبت‌نام کرده بودند را فراخوان کرد. شرایط پیش‌فروش سایپا ویژه آن دسته از متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده است که در بخشنامه‌های دهه مبارک فجر به شماره 939464 مورخ 1402/11/09 و نیمه شعبان به شماره 941463 مورخ 1402/11/30 در بهمن ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند.

اطلاعات متقاضیان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال شده است. پس از درج مشخصات خودرو فرسوده، اطلاعات متقاضیان دارای شرایط مشارکت در بخشنامه فروش به سایپا ارسال شده‌اند. بنابراین افرادی که خودرو فرسوده خود را اسقاط کرده‌اند و اطلاعات آن‌ها در اختیار سایپا قرار گرفته است، می‌توانند در شرایط پیش‌فروش سایپا شرکت کنند. سایپا برای مشتریان دارای شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده، پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. ثبت‌نام و تکمیل وجه مشتریان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا انجام می‌شود.

شرایط پیش‌فروش سایپا برای جایگزینی خودروهای فرسوده، خرداد 1403:

شرایط پیش‌فروش سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

گران‌ترین خودرو عرضه‌شده در شرایط فروش سایپا،‌ شاهین اتوماتیک است. این خودرو با قیمت تقریبی 649 میلیون تومان توسط سایپا به فروش می‌رسد. البته برای خرید شاهین اتوماتیک از بازار آزاد، باید حدود 818 میلیون تومان را بپردازید. شاهین اتوماتیک از پیشرانه مشابهی با نسخه دنده‌ای بهره می‌برد، بنابراین همچنان موتور M15 توربوشارژر را زیر کاپوت این خودرو خواهید دید. در بخش انتقال قدرت، گیربکس اتوماتیک CVT وظیفه تغییر سرعت خودرو را برعهده دارد.

اطلس G دیگر خودرو جدید سایپا است که آن را به متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده پیشنهاد می‌دهد. اطلس G نسخه ارتقا یافته کوییک به حساب می‌آید که از نظر ابعاد و اندازه، تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد. پیشرانه مورد استفاده در اطلس، از نوع M15 GSI‌ است که مدل بهینه‌شده موتور هشت سوپاپ M15‌ به حساب می‌آید. پیشرانه اطلس در مدل‌های مختلف کوییک GX‌ نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این پیشرانه حداکثر 90 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس پنج سرعته دستی نیز در اطلس G، وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط پیش‌فروش سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..