تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی کامیون روی ۸ سواری در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در ساعت ۸:۴۵ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی کامیون کشنده حامل بار خودرو از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۴۵ را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری، نرسیده به چهار راه ایران‌خودرو اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون کشنده باری حامل هشت دستگاه خودرو سواری به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود خارج و واژگون شده است که در پی این حادثه علاوه بر واژگونی کامیون به هر هشت دستگاه خودروی سواری صفر کلیومتر نیز خسارات سنگینی وارد شد.

همچنین گازوئیل زیادی نیز از باک این کامیون خارج شده بود که همین موضوع احتمال انفجار و حریق را افزایش داده بود، در همین راستا آتش‌نشانان پس از ایمن سازی اولیه و ایجاد ترافیک مصنوعی اقدام به عملیات کف رسانی و جلوگیری از نشت گازوئیل کردند.

سرانجام آتش نشانان پس از انتقال خودروهای سواری و تریلی، محل حادثه را تحویل عوامل راهنمایی و رانندگی داده و به ایستگاه‌ بازگشتند. علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی کامیون روی ۸ سواری در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..