تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی: رئال بهترین تیم جهان است / در بارسا به روان‌پزشک احتیاج پیدا کردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا بدون درنگ با انتخاب بهترین باشگاه جهان همه را غافلگیر کرد!

لیونل مسی در گفت‌وگو با ا«اینفوبائه» پاسخگوی پرسش‌های جنجالی بود. یکی از این پرسش‌ها این بود که به باور او کدام تیم در حال حاضر بهترین تیم جهان است.

مرد آرژانتینی با تمجید از رئال مادرید پس از قهرمانی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان با برتری مقابل دورتموند در ومبلی، گفت: از لحاظ نتیجه‌ گرفتن، رئال مادرید بهترین است. اما از حیث شکل بازی کردن، به شخصه معقدم که منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا بهترین است و به نظرم هر تیمی که گواردیولا در آن باشد، تیمی خاص است و دلیل آن هم سبک فوتبالی، مربیگری و بازی تیم‌های تحت هدایت اوست.

وی افزود: بنابراین از نظر نحوه بازی منچسترسیتی و از لحاظ نتیجه‌گیری، رئال بهترین است.

لئو همچنین رازهای کوچکی را درباره زندگی روزمره‌اش همچون چَت با نیمار و لوئیس سوآرز برملا کرد و گفت: یک گروه سه‌نفره داریم. فکر می‌کنم نیمار اسم گروه را «سوداکا/ لغتی ناخوشایند برای اشاره به مهاجران آمریکای لاتین» گذاشت. زمانی که در بارسلونا با هم بازی می‌کردیم این گروه را تشکیل داد و همچنان پابرجاست.

جام جهانی ۲۰۲۶

مسی هنوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا را تکذیب یا تایید نکرده است. کاپیتان آلبی‌سلسته دراین‌باره نیز گفت: همه چیز به احساسم، قدرت بدنی و اینکه چقدر با خودم روراست هستم، بستگی دارد. باید به این نتیجه برسم که آیا می‌توانم رقابت و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم یا نه.

وی همچنین احساسش بابت قهرمانی در جام جهانی قبلی را دوباره به اشتراک گذاشت و افزود: زندگی ادامه دارد. باید در پاریس می‌ماندم و به برنده شدن ادامه می‌دادم. حالا چالش دیگری در تیم ملی داریم و باید یک بار دیگر کوپاآمریکا را فتح کنیم. اما اینکه همزمان قهرمان جهان شدیم، برایم مثل این بود که همه چیز را به چنگ آورده‌ام.

مسی بدون خجالت درباره اینکه در زمان حضور در بارسلونا به کمک روان‌درمان نیاز داشت نیز اضافه کرد: قبل از آن هرگز روان‌درمانی را امتحان نکرده بودم و تمایلی نداشتم. واقعیت این است که اصلا علاقه‌ای هم نداشتم. آدم درونگرایی هستم و همه چیز، خوب و بد را به اصطلاح در خودم می‌ریزم. اما وقتی به روان‌درمان مراجعه کردم احساس خیلی خوبی داشتم و کمک زیادی به من کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی: رئال بهترین تیم جهان است / در بارسا به روان‌پزشک احتیاج پیدا کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..