تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میتسوبیشی اوتلندر وارداتی با آرین موتور به نمایشگاه شیراز می آید

آرین‌پارس موتور با سبدی کامل از محصولات سواری خود در نمایشگاه خودرو شیراز صف‌آرایی می‌کند.

۲۱امین نمایشگاه خودرو شیراز ۲۲ لغایت ۲۶ خردادماه در محل دايمی نمایشگاه‌های شیراز برگزار می‌شود و گروه آرین مطابق روند چند سال اخیر در تلاش برای حضوری متفاوت در این نمایشگاه است.

بر همین اساس نمایش محصولات فعلی این شرکت در کنار رونمایی و معرفی خودروهای جدید گروه آرین، رنگ و بوی متفاوتی به نمایشگاه شیراز خواهد داد.

محصولات لاماری ایما برقی، میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره و ۷ نفره برای نخستین بار در شیراز نمایش داده می‌شود.

البته تنوع اوتلندر‌های وارداتی فقط به ۵ و ۷ نفره خلاصه نمی‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد عرضه این خودرو به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و در تیپ‌های مختلف و با آپشن‌های متفاوت نیز خواهیم بود.

همچنین فروش خودروهای جدید میتسوبیشی طی هفته جاری و با ورود به سامانه خرید خودروهای وارداتی آغاز خواهد شد.

گفتنی است در ۲۱امین گردهمایی خودرویی‌ها در شیراز که اتفاقا نخستین نمایشگاه سال نیز هست علاوه بر رونمایی از محصولات وارداتی، شاهد نمایش محصول لاماری ایما هیبرید نیز هستیم.

بر اساس این گزارش آرین پارس موتور با عرضه موفق لاماری ایما توانسته است، سهم بازار مناسبی را در اختیار بگیرد و اکنون با عرضه مدل هیبرید آن و بازگشت دوباره به عرصه واردات به دنبال جلب رضایت مشتریان و ارائه خودروهای با کیفیت به بازار است.

شایان ذکر است که پس از توقف واردات خودرو، آرین موتور پویا و آرین موتور تابان به عنوان بازوی‌های واردکننده شرکت آرین‌سرمایه، توانستند به تمامی تعهدات خود پایبند باشند و همچنان به ارایه خدمات به میتسوبیشی و دی اس بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میتسوبیشی اوتلندر وارداتی با آرین موتور به نمایشگاه شیراز می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..