تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ همچنان تمایلی به تغییر دوربین‌‌های تاشدنی گران‌قیمتش ندارد

با افشای اطلاعات بیشتر از گوشی تاشدنی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ، مشخص شد که دوربین این گوشی احتمالاً درمقایسه‌با نسل قبلی خود تغییری نخواهد کرد.

اخبار نگران‌کننده برای علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشدنی سامسونگ حاکی از آن است که دوربین گلکسی زد فولد ۶ تفاوتی با نسل قبلی خود نخواهد داشت. طبق اطلاعاتی که Ice Universe فاش کرده است، مشخصات تمام دوربین‌های گلکسی زد فولد ۶ از‌جمله دوربین سلفی، دوربین‌های عقب، دوربین زیر نمایشگر و گشودگی دیافراگم دقیقاً مشابه نسل قبلی خود، یعنی زد فولد ۵ است.

زد فولد ۶ همچنان از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۲۳ درجه بهره خواهد برد. به‌احتمال زیاد سنسورهای دوربین اصلی و تله‌فوتو همچنان از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی خواهند کرد.

در سال‌های اخیر، سرعت نوآوری سامسونگ در گوشی‌های تاشدنی کند شده است؛ در‌حالی‌که برندهای چینی مانند ویوو و اوپو در این زمینه پیشرفت بیشتری کرده‌اند.

برای مثال، جدیدترین گوشی تاشدنی ویوو، یعنی X Fold 3 Pro، با وزن تنها ۲۳۶ گرم عنوان سبک‌ترین گوشی تاشدنی دنیا را ازآنِ خود کرده است. این در حالی است که این گوشی از باتری حجیم ۵۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که حتی از باتری برخی از گوشی‌های غیرتاشو مانند آیفون ۱۵ پرو مکس هم بزرگ‌تر است.

مقالات مرتبط

سامسونگ فهرست به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های گلکسی زد فولد ۶ را بسیار محدود نگه داشته و تنها به تغییرات نسل به نسل مانند پردازنده‌ی جدید بسنده کرده است.

شاید امسال شاهد تغییر چشمگیری در طراحی زد فولد ۶ باشیم. طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد از نمایشگر بیرونی عریض‌تری استفاده کند تا حس کار با گوشی معمولی را هنگام بسته‌بودن انتقال دهد. تاکنون، تغییر یا ارتقا عمده‌ی دیگری درباره‌ی این گوشی سامسونگ گزارش نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ همچنان تمایلی به تغییر دوربین‌‌های تاشدنی گران‌قیمتش ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..