تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف احمدی نژاد از ثبت نام در انتخابات چه بود؟ /جامعه ۱۴۰۳ از احمدی‌نژاد عبور کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری با حواشی زیادی همراه شده است. او در این روزها به سطح شهر می‌رود و عده‌ای از طرفدارانش هم دوره‌اش می‌کنند تا اینگونه نشان دهد که محبوب است اما اولا آیا چنین است و ثانیا هدف او در شرایطی که احتمال تأیید صلاحیتش بسیار اندک است، چیست؟

بنابر روایت نامه نیوز، ناصر ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع گفت: «آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد در عرصه سیاسی باقی بماند و به همین دلیل هر چند وقت یک بار می‌آید و کنشی سیاسی انجام می‌دهد. او هیچ وقت نمی‌خواست که به طور کامل صحنه سیاست را ترک کند. هم ردصلاحیت و هم تایید صلاحیت برای او کنش سیاسی محسوب می‌شود و خوشایند است و این داستان همین‌طور ادامه هم خواهد داشت».

او ادامه داد: «احمدی‌نژاد وقتی در انتخابات ثبت نام می‌کند فارغ از اینکه رد یا تأییدصلاحیت شود، تصور می‌کند که خود را در عِداد نامزدهای ریاست‌جمهوری مطرح می‌کند. او همین را می‌خواهد که هر چند وقت یکبار سرخط خبرهای رسانه‌ها و فضای مجازی قرار بگیرد».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد از اذهان دور نماند. او اگر ردصلاحیت هم شود به مخاطبانش می‌گوید که چه قدر مظلوم‌ بودم که چند دوره است ردصلاحیتم‌ می‌کنند. در واقع از هر طرف نگاه کنیم او دنبال ایجاد هیج و مرج ذهنی در جامعه است تا از این رهگذر فراموش نشود».

ایمانی در پایان گفت: «ممکن بود مثلا در سال۹۶ این احتمال مطرح می‌شد که اگر او تأییدصلاحیت شود، بیشترین رأی را می‌آورد اما اکنون چنین نیست و مردم سال ۱۴۰۳ از او عبورکرده‌اند».

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف احمدی نژاد از ثبت نام در انتخابات چه بود؟ /جامعه ۱۴۰۳ از احمدی‌نژاد عبور کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..