تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی‌اف: توافق صلح با ارمنستان غیرممکن است

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز جمعه از ادامه اختلافات اساسی با ارمنستان سخن گفت. به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس؛ «الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز جمعه مدعی شد که امکان انعقاد قرارداد صلح با ارمنستان به عنوان دشمن اصلی باکو میسر نیست.به نوشته روزنامه «دیلی صباح» علی اف در دیدار با روسای پارلمان کشورهای ترک در باکو گفت: «موضوع ادعاهای ارضی ارمنستان علیه ما و ترکیه یکی از چندین موضوع باقی مانده در توافقنامه صلح باکو و ایروان است.»

علی اف مدعی شد که باکو هرگز ادعای ارضی علیه هیچ کشوری از جمله ارمنستان نداشته است.

بر اساس این گزارش، جمهوری آذربایجان و ارمنستان هنوز اختلافات ارضی حل نشده دارند. اینها عمدتاً بر مناطقی متمرکز هستند که دو طرف می‌خواهند طرف مقابل از کنترل آنها صرف نظر کند یا دسترسی به آنها را فراهم کند.

او گفت:«آنها باید به طور کامل اینگونه افکار مرا کنار بگذارند و می‌بینیم چنین افکاری نه تنها در جناح مخالف بلکه در دولت ارمنستان هم وجود دارد.

همه این مسائل باید شفاف سازی شود.»علی‌اف در خاتمه گفت: «اگر ارمنستان در سال 2020 به سخنان ما گوش می‌داد و سرزمین‌های ما را با آرامش باز می گرداند، دیگر نیازی به جنگ دوم قره باغ و عملیات ضد تروریستی نبود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی‌اف: توافق صلح با ارمنستان غیرممکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..