تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت شهردار النصیرات در بمباران ارتش صهیونیستی

ایاد المغاری به همراه ۴ تن از اعضای خانواده اش در اثر حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید؛ از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون ۳ شهردار فلسطینی شهید شده اند.

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع پزشکی اعلام کردند ایاد المغاری شهردار النصیرات در مرکز نوار غزه در بمباران ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیده است.

به گفته این منابع، المغاری همراه با پسرش و سه نفر دیگر در بمباران یکی از ساختمان‌های وابسته به شهرداری النصیرات به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون ۳ شهردار فلسطینی را به این شرح به شهادت رسانده است:

شهید مروان حمد شهردای الزهرا

شهید حاتم الغمری شهردار المغازری

شهادت ایاد المغاری شهردار النصیرات

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه هم اعلام کرد که ترور شهردار النصیرات، یک جنایت جنگی با هدف ایجاد هرج و مرج و تشدید بحران انسانی است.

شهادت شهردار النصیرات و ۴ عضو خانواده اش در اردوگاه النصیرات
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب با انتشار تصاویری اعلام کرد که إیاد المغاری شهردار النصیرات به همراه ۴ تن از اعضای خانواده اش در اثر حمله هوایی شامگاه پنجشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه ترور شهردار النصیرات را جنایت جنگی خواند
به گزارش شبکه المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در ترور «إیاد المغاری» شهردار النصیرات را جنایت جنگی خواند و آن را به شدت محکوم کرد.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه در واکنش به اقدام ارتش رژیم اشغالگر در بمباران ساختمان شهرداری النصیرات که به شهادت ۵ نفر از جمله ایاد المغاری شهردار منجر شد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ترور شهردار النصیرات جنایت جنگی است که با هدف ایجاد هرج و مرج و تشدید بحران انسانی در این اردوگاه انجام گرفت.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه افزود: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را مسئول اصلی این جنایت وحشیانه و غیرانسانی می‌دانیم.

این دفتر در ادامه افزود: از همه کشور‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهیم مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل را در دادگاه و مجامع بین المللی به اتهام ارتکاب جنایت وحشیانه تحت پیگرد قضایی قرار دهند.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه در این بیانیه همچنین از همه کشور‌های آزاده جهان خواست دولت رژیم اشغالگر را برای توقف کشتار جمعی و نسل کشی فلسطینی‌ها در غزه که از ۸ ماه پیش ادامه دارد؛ تحت فشار بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت شهردار النصیرات در بمباران ارتش صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..