تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات برخورد کامیون میکسر با ساختمان مسکونی در پونک تهران/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه کامیون میکسر با یک ساختمان مسکونی در پونک تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی عصر پنجشنبه به ایرنا گفت: حادثه برخورد کامیون میکسر به یک ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در ابن حادثه یک دستگاه کامیون میکسر حامل ۱۳ تا ۱۴ تن بتن به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با یک ساختمان مسکونی برخورد کرد به گونه‌ای که قسمت عقب این کامیون با دیوارهای طبقه اول برخورد کرد.

ملکی با بیان اینکه شدت برخورد منجر به تخریب نشده بود، گفت: این کامیون با یک تیر چراغ برق و همچنین ۲ خودرو که در محل پارک شده بود نیز برخورد کرد.

جزئیات برخورد کامیون میکسر با ساختمان مسکونی در پونک تهران/ عکس

وی ادامه داد: با حضور عوامل شرکت برق ایمن سازی لازم انجام و ساکنان این ساختمان برای حفظ ایمنی به بیرون منتقل شدند.

به گفته ملکی، با حضور جرثقیل های بزرگ سازمانی بخشی از قطعات میکسر برش داده شده و این کامیون میکسر از منطقه خارج شد.

وی با بیان اینکه عملیات در ساعت ۱۶ امروز به پایان رسید، یادآور شد: علت برخورد این کامیون در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است.

ملکی اظهار کرد: این حادثه منجر به مصدومیت افراد نشد و تنها راننده کامیون دچار ترس و شوک زدگی شده بود.

جزئیات برخورد کامیون میکسر با ساختمان مسکونی در پونک تهران/ عکس

۴۷۲۳۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات برخورد کامیون میکسر با ساختمان مسکونی در پونک تهران/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..