تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 2 قاتل فراری در سنندج و مریوان / 2 صحنه خونین به راه انداخته بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ فرامرز شاکری در کردستان از دستگیری 2 قاتل فراری در سنندج و مریوان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی محل اختفای این دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی در تشریح جزئیات این واقعه گفت: هفته گذشته در درگیری میان دو کشاورز روستای نران شهرستان سنندج، یکی از آنان با اسلحه شکاری دیگری را به قتل رساند و پسر مقتول را نیز زخمی کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان افزود: بر اساس تحقیقات اولیه و اعتراف صریح قاتل، درگیری بر سر زمان استفاده از آب برای انجام آبیاری زمین کشاورزی بوده است! بلافاصله پس از اطلاع از این قتل، همکارانم درمدت زمان کوتاهی در محل حاضر و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی، قاتل را در مخفیگاه دستگیر کردند.

وی با ابراز تأسف از اینکه مقتول 67 ساله بود، خاطر نشان کرد: قاتل توسط مأمورین دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری مورد استفاده در قتل نیز از مخفیگاه آنان کشف گردید.

شاکری بیان کرد: قاتل پس از دستگیری، در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود در تیراندازی منجر به قتل اقرار کرده و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

وی در تشریح جزئیات قتل مریوان نیز توضیح داد: در نزاع و درگیری میان دو جوان، یکی از آنان به قتل رسیده بود که در یک عملیات ضربتی قاتل دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خطاب به شهروندان یادآور شد: خونسری خود را حفظ کرده و هر گونه مشکل خود را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنند تا شاهد چنین اتفاقات تلخ نباشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 2 قاتل فراری در سنندج و مریوان / 2 صحنه خونین به راه انداخته بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..