تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار کاروان عروسی در علی‌ آباد کتول

تصادف مرگبار کاروان عروسی در علی‌ آباد کتول رییس پلیس‌راه گلستان از وقوع سانحه رانندگی و فوت سه نفر در کاروان عروسی در علی‌ آباد کتول خبر داد 28 حوادث 1403/03/17 فوت سه نفر در کاروان عروسی در علی‌ آباد کتول

سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه عصر امروز در یک کاروان عروسی در محور کمربندی علی آباد کتول در مسیر فاضل آباد به پل مزرعه راننده یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به علت اجرای حرکات مخاطره آمیز و خطر آفرین و قدرت نمایی در مراسم عروسی و همچنین عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود خارج و به حاشیه محور منحرف و با تیر برق حاشیه راه برخورد میکند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راننده و سه نفر از سرنشینان خودرو در دم فوت و چهار نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل می شوند .

رییس پلیس‌راه گلستان افزود : رانندگان عزیز بدانند جاده محل قدرت نمایی و جولان نیست چرا که یک لحظه اشتباه باعث بروز حوادث جبران ناپذیر خواهد شد .

شهرکی تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه مهمترین اصل در رانندگی برای پیشگیری از وقوع حادثه است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار کاروان عروسی در علی‌ آباد کتول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..