تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

یک خبرگزاری دولتی مدعی شد که مجری مناظره های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم مشخص شده است.

بنا بر ادعای برنا به نقل از منابع آگاه، «مهدی مهدی قلی» به عنوان مجری برنامه مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از سوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صدا و سیما انتخاب شد. بر این اساس در حال حاضر واحد تولید فنی سازمان سیما مشغول ساخت دکور برنامه مناظره‌ها در استودیو ۱۱ است.

مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

این مجری صدا و سیما، کار خود را از سال ۱۳۸۷ شروع کرده و سابقه اجرای برنامه گفت و گو محور «نگاه یک» از شبکه یک سیما را دارد. با این حال مقامات صدا و سیما روزهای گذشته گفته بودند که مجری مناظره ها هفته آینده مشخص خواهد شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..