تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تسریع در اتمام عملیات احداث بزرگراه بستان آباد - سراب - نیر

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در اتمام عملیات احداث بزرگراه بستان آباد - سراب - نیر تاکید کرد.

ضرورت تسریع در اتمام عملیات احداث بزرگراه بستان آباد - سراب - نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نصیر پور گفت: پروژه بزرگراه بستان آباد - سراب - نیر با گذشت ۱۴ سال از آغاز عملیات اجرایی این طرح در حال حاضر در مجموع ۶۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 نصیر پور در جلسه بررسی مشکلات احداث بزرگراه در محور دوزدوزان خواستار همراهی مالکین مزارع حاشیه جاده در اجرای این طرح شد و افزود: برای خرید و تملک اراضی اهالی منطقه و تکمیل نواقصات این طرح حدود ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی احداث زیرگذر‌ برای تردد احشام، حفاظ بتنی جاده، روشنایی و تابلوی‌های ایمنی و راهنمایی و رانندگی را از دیگر نواقصات این طرح برشمرد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بزرگراه اصلی‌ترین جاده ترانزیتی و مواصلاتی استان‌های شمالی به شمال غرب کشور و کشور‌های آسیای میانه است افزود: در ایام تعطیل و فصل تابستان سالانه بیش از ۳۰میلیون مسافر جهت استفاده از طبیعت شمال و آب‌های گرم معدنی سرعین از این محور تردد دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تسریع در اتمام عملیات احداث بزرگراه بستان آباد - سراب - نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..