تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید نماینده مردم قم از کشتارگاه طیور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری اصلاحیه‌ها و مشکلات کشتارگاه طیور از این واحد صنعتی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام  روانبخش نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت اصلاح و تغییر ۱۰ قسمت از فرایند ذبح طیور گفت: آبکشی و تطهیر طیور، افزایش طول خط مسیر تخلیه خون پرنده ذبح شده، بهبود نور محل استقرار ناظران شرعی ذبح و... از جمله مواردی بود که در بازدید ماه گذشته به مسئولان کشتارگاه تذکر داده شد و امروز تا حد زیادی این موارد مرتفع شده است.

وی با اشاره به ذبح روزانه بیش از ۲۰ هزار قطعه مرغ در این کشتارگاه گفت: رعایت دستورات شرعی و الزامات بهداشتی در کشتارگاه‌ها بسیار مهم و مورد مطالبه جدی مردم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید نماینده مردم قم از کشتارگاه طیور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..