تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه درخواست‌های مکرر مردمی از سراسر کشور برای افزایش ظرفیت رشته محل‌های دانشگاه پیام نور و با همکاری وزارت عتف و سازمان سنجش، افزون بر ۱۳۶۸ رشته محل اولیه در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ تعداد دیگری نیز در دفترچه اصلاحی شماره ۲ اعمال گردید.

رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر افزایش رشته محل‌های تقاضا محور تاکید کرد: در دفترچه اصلاحی (شماره ۲) تعداد ۱۹۰ رشته محل جدید (شامل ۱۴۰ رشته محل در مجموعه علوم پایه، ۸ رشته محل علوم کشاورزی، ۳۲ رشته محل حوزه فنی و مهندسی و همچنین ۱۰ رشته محل در سایر حوزه ها) به دانشگاه پیام نور اختصاص یافت. 

تقی زاده همچنین عنوان کرد: بر اساس اصلاحیه جدید دفترچه کارشناسی ارشد مجموع رشته محل‌های مربوط به این دانشگاه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به ۱۵۵۸ رشته محل افزایش یافته است. 

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند برای انتخاب رشته که تا آخر وقت روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه تمدید شده، نسبت به انتخاب و درج رشته‌های مدنظر خود از طریق ویرایش برگه انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..