تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب سه مقام برتر فراجا در مسابقات قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآن کریم نیرو‌های مسلح ایران و عمان به میزبانی کشور عمان گفت: این مسابقات طی دو روز ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهر مسقط پایتخت کشور عمان برگزار شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات روز چهارشنبه شانزدهم خردادماه با حضور مقامات نیروهای مسلح سلطنت عمان و نیز معرفی و تجلیل از برگزیدگان این مسابقات برگزار شد. در مجموع این مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۸ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم برگزار شد و در هر رشته هشت شرکت کننده حضور دارند که چهار نفر از جمهوری اسلامی ایران و چهار نفر از عمان بودند.

رودمقدس ادامه داد: از هر سازمان نظامی ۴ نماینده در این مسابقات حضور داشتند که مجموع متسابقین و منتخبین جمهوری اسلامی ایران ۱۶ نفر بودند که ۴ نماینده هم از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا بیان کرد: در این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد‌مهدی میرزایی، دانشجوی داروسازی دانشگاه پلیس، به مقام دوم، در رشته حفظ ۱۸ جز ستوان دوم سعید یوسفی مقام پنجم و در رشته حفظ ۱۰ جز حسن جعفر‌پور،  دانشجوی دانشگاه افسری تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) مقام اول را کسب کردند و در نهایت در رشته حفظ پنج جز ستوان یکم علی انوری مقام دوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب سه مقام برتر فراجا در مسابقات قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..