تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نزدیک به ۱۰۰ هزار تخلف سرعت در محور‌های بین شهری خراسان جنوبی

در دو ماه گذشته

سامانه‌های هوشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در دو ماه گذشته، نزدیک به ۱۰۰ هزار تخلف سرعت را ثبت کردند.

ثبت نزدیک به ۱۰۰ هزار تخلف سرعت در محور‌های بین شهری خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: سامانه‌های هوشمند در دو ماه گذشته  ۹ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۶۳۰ پلاک عبوری را ثبت کردند که  از این تعداد  ۹۵ هزار و ۸۰۶ پلاک دارای تخلف سرعت جاده‌ای بودند.

هادی بهمنی افزود: در همین مدت، یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۲۲ خودرو وارد استان شدند و یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۵۸ خودرو نیز  از  استان خارج شدند که  در مجموع  ۲ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۸۰ خودرو تردد کردند.

وی بیشترین تردد را در محور‌های بیرجند _ قاین،  بیرجند - سربیشه و بیرجند - خوسف اعلام کرد و افزود: ۲۰ درصد خودرو‌ها متعلق به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در این مدت ۲۲ هزار و ۱۲۹ تماس با سامانه ۱۴۱ و ۱۴ هزار و ۸۵۱ تماس نیز با بخش گویای این سامانه صورت گرفته شده که کارشناسان  به ۷ هزار و ۲۷۸ مورد  پاسخ دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نزدیک به ۱۰۰ هزار تخلف سرعت در محور‌های بین شهری خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..