تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره گرجستانی خاطره مهاجم کروات و دوست‌نداشتنی را تکرار کرد! +عکس

پرسپولیس بعد از رقابت فشرده تا روز پایانی با استقلال موفق شد قهرمان لیگ شود. گل قهرمانی قرمزها را در این فصل گئورگی گولسیانی مدافع تنومند گرجستانی این تیم به ثمر رساند. گولسیانی با این گل حالا در کنار آلن ویتل قرار گرفت و مشترکا با او عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس را در اختیار دارد. گولسیانی که فصل را با نیمکت نشینی در پرسپولیس شروع کرده بود، بعد از مصدومیت پورعلی‌گنجی به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شد و فصل بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشت.

آخرین باری که یک بازیکن خارجی موفق شده بود گل قهرمانی پرسپولیس را در لیگ بزند، به لیگ هجدهم برمی‌گردد. ماریو بودیمیر مهاجم کرواتی که در زمان برانکو پرسپولیس او را به خدمت گرفته بود، در هفته پایانی لیگ و در بازی مقابل پارس جنوبی جم گل قهرمانی را به ثمر رساند. بودیمیر که به نظر هواداران مهاجم خوبی نبود، هیچوقت بین پرسپولیسی‌ها محبوبیت کسب نکرد و خیلی زود هم از پرسپولیس جدا شد و باشگاه پرسپولیس مجبور شد پول زیادی را به عنوان غرامت به این بازیکن پرداخت کند.

 

 

ستاره گرجستانی خاطره مهاجم کروات و دوست‌نداشتنی را تکرار کرد! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره گرجستانی خاطره مهاجم کروات و دوست‌نداشتنی را تکرار کرد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..